topp 2

Jaha...
Jag orkar inte motivera ett skit angående topp 2.

NR 2: Alex S Schulman

Ja va faan... han går upp på en känd svensk radiostation för att medverka i ett radioprogram... o kläcker ur sig följande till personalen i en diskussion innan programmet börjar: "Jag tycker det är vackert med anorektiska kvinnor...?????
Jag bryr mig inte om: "alla får faktiskt tycka om vad de vill", ja det vet jag väl för helvete.
Men ett sådant utspel (oavsett om det var för att väcka reaktion eller inte) är fullkomligt förkastligt.
Jag jobbar för fan med tonåriga tjejer..hela dagarna...Jag ser, jag hör och jag förstår. Samhället har fullständigt trashat sönder unga tjejers inställning till deras eget utseende.
Det handlar inte om vad han "tycker om", det handlar om att när han säger det han gör, framstår han inte som särdeles slug.
Han framstår som om han ser sig själv som en människa som nu blivit så känd att han kan säga vad som helst utan någon som helst represalie.

Jag har elever som säger att de är tjocka...när de är 167 cm o väger 57 kg??????
Ska då en Überhaussad nörd som Alex kläcka ur sig en sådan sak, o sedan ska folk tycka att han är duktig o värd beröm för sina faaantaaastiska bloggar o inlägg??


Jag skiter fullständigt i hur duktig folk tycker att han är på att skriva..o nej jag känner mig inte hotad i min manlighet för att jag själv skriver blogg.
Däremot känner jag att jag skulle vilja raka av honom hans fula jävla mustach o ersätta den med en gammal kompis stjärtludd..

o kom nu inte dragandes med: Jaha, skulle du reagera lika dant om han sa att han föredrog smällfeta kvinnor...
Nej, det skulle jag inte. Däremot skulle Alex ligga på topp 2 i vilket fall som helst.
Med eller utan stjärtludd...


För övrigt känns det lite sorgligt att Alex är Sveriges främsta när det gäller att "hålla koll på trender" på stureplan..?

Behövs det? I så fall..för vem?


Kan ingen någonsin se ironin i sina egna gester....? Eller är det trendigt att veta om sina brister men inte göra något åt dem?

jaja...


så e det. 



Kommentarer
Postat av: catarina

Personerna på din lista har den största gemensamma nämnaren med politiker o överbetalda toppchefer (farligt ämne, jag vet *s*) ju högre upp de är, desto mindre sunt förnuft..

O med tanke på att du fick med Alex så förlåter jag dig om L.R bara blir bubblare ;)

2007-11-17 @ 13:37:13
Postat av: Little Sister

Haha, nä men roligare än så blir det nog inte.
Humor på hög nivå.

2007-11-19 @ 19:54:46
URL: http://killerdarlings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0