topp 6

mmm...då var vi där igen..

På plats 6 med motiveringen: Kan man knulla sig till kändisskap kan man förmodligen knulla sig ur det också..
"jag kom, jag såg, jag knullade, jag försvann...eller?"

NR 6: Runar Sögaard.

Som en blond predikant från Norge med ett leende som får en hollywoodstjärna att skämmas, tar sig Runar in på plats 6...enbart pga att han vid rätt tillfälle vid rätt plats lyckades sticka in sin predikantpåle i den fagraste och mest timida av dem alla: Carola Häggkvist.
Detta genererade barn och ett jävla ståhej. han blev ganska snabbt kompis med allas vår Dr Alban..tandläkaren utan röst. Blev en given kändis på premiärer..tjänade stoooora pengar på sin predikantroll...blev mer känd då han med sin sobra utstrålning sågs ute med både köttbullen Tomas Brolin och Björn Borg.
Runar har lyckats skapa en mystik kring sig själv som gudfruktig predikant och inte sällan syns han i vissa debattprogram där han får säga sitt...fast ingen egentligen lyssnar...
Detta är beundransvärt...

Det blonda hårsvallet borde vid det här laget vara slitet av all toning...men han härdar ut...med ett leende.

Hur hans kändisskap kunnat bli så enormt får en att undra.... men det är klart.. i dag räcker det med att visa kuken i tv så har man en given plats brevid Alexander Bard i soffan hos Aschberg. Om inte det skulle funka kan man alltid slå nån kändis på käften eller sätta sig i onanikojan i Big Brother.
För att krydda till det lite har Runar skapat rykte om sig att ha "hjälpt" sångaren och musikern "Sting"...
inte dåligt Runar!!!

Problemet är ju bara det att "Sting" inte vet vem Runar är!?

Nä, kan man bli känd och tjäna pengar genom att kopulera med Sveriges förmodligen mest bredleende kvinna...
då ska jag nog lägga in en stöt på Kishti Tomita, ...jävlar vad känd jag skulle bli..eller inte..

Så Runar, klipp dig... o strunta i att tona håret...du är ju ändå i 40 års åldern...




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0