fralla.....

det är ju själva fan att schulman fortfarande får tid i media.
Kan ingen ge honom en riktig jävla käftsmäll och klippa av håret på hans "framtandsfula" fru.....

I går gick jag med min son i Stockholm när han efter en stund säger att han vill se stureplan och de människor som huserar där.. Visst kan vi dra förbi där om du vill.
Sagt o gjort.

När vi drog oss vidare mot "Plattan" säger han förbehållslöst: " Du, pappa."
Ja?
" De förstår nog inte hur fåniga de ser ut". Och att han kände en känsla av irritation över dessa människors uppenbarelse...
Jag svarade att det var en sund känsla.....

I dag upptäckte jag hur snygg Linda Bengtzing egentligen är....shit.
o så kom jag på att jag ska spela golf på fredag nästa vecka..... shit.
o så blev jag sugen på en tunnbrödrulle..... shit.

På Stockholm central i morse ( lämnade grabben vid tåget mot degerfors för landslagsträning), såg jag ett välbekant ansikte och hälsade glatt på kvinnan. Det visade sig inte vara den människa jag trodde det var (arbetskompis) utan en total främling. Kvinnan log lite generat och sa "hej" tillbaka. Jag försökte få henne att förstå att jag trodde hon var en annan, men det köpte hon nog inte riktigt..hon såg bara besvärad ut och skruvade sig som om hon ville gå där i från.
Med denna känsla i kroppen försökte jag ju så klart övertyga henne ännu mer om misstaget som skett, o ju mer jag försökte ju mer besvärad blev hon. Såg nästan lite rädd ut..... stackarn.....
Till slut gav jag upp, o gick där i från.
Pressbyrån, kaffe, ner till tågen o in i en vagn. Mycket folk som ska jobba på lördagar.
Sätter mig på ett säte o GISSA vem som sitter brevid?????
Samma kvinna.

Jag sa inget... inte hon heller. Men det blev en jääääääävligt lång resa till Rotebro.

När jag öppnade dörren till lägenheten kom jag på att jag inte köpt någon frukost. Gick tillbaka till affären vid stationen o köpte frallor. Gott.
Kaffe o fralla o lite nyheter på morgonen...soft.

duschade o fick en resning.....trevligt.
Log för mig själv o sjöng ledmotivet ur Nile city 105.6.....



så e det...  


Kommentarer
Postat av: Sus

Linda Bengtzing?? Du är rolig du....

2008-04-20 @ 09:43:13
Postat av: Lillasyster

Hej, förlåt för att jag ringde dig inatt...jag var för full för att inse att du kanske låg och sov- eller gjorde annat =) Lillebror sa att du var sur för att jag inte berättat om Alex- hihi call me and I will tell you. Blev kullerbyttor utanför Statt igår förresten hihi. Love!

2008-04-20 @ 18:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0