golfförihelvete.....visst?

I morgon ska jag spela golf med JP, L och PG.
fiii faaaen va kul det ska bli.
Efter golfen ska vi (jag o JP) åka till stan o dra en bira i solen....jajamensan fattas bara ujujuj.

mmm..

en kollega sa till mig i förrgår att: "är man kåt, är man frisk".
men om man är förkyld...o liksom bara lite sugen... e man lite sjuk då? eller lite frisk då?

Dagens reflektion får bli följande.

15 sätt att fördriva tiden från klockan 10.00 till 24.00 när man är sjuk.

15. Kolla mail på hotmail, facebook, spray och andra sidor av annan karaktär.
14. Kolla nyheter på svt
13. Käka frallor o Pilla på datorn
12. Sova lite.
11. Pilla på datorn.
10. Massbomba folk med fullständigt meningslösa sms.
9. Maila kompisar om förestående fester....i Juni.
8. Pilla på datorn.
7. Sova igen.
6. Äta godis och titta på "Tillbaka till Eidensfield".... suck.
5. Pilla på sig själv.
4. Summera vårens arbete, sig själv samt andra och komma fram till att man fortfarande är på samma ställe man var året innan.
3. Hitta på nya sätt att stänga av tv:n utan att använda händerna.
2. Pilla på datorn.
1. Kolla ut genom fönstret för att få en glimt av den sjukt snygga grannen.

Reflektion kolon: Jag måste komma ut bland folk.... för fan.

För övrigt lägger jag in följande bara för att det är så jävla kul.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis på namnsdagen Storebror!!!

2008-04-25 @ 18:31:19
URL: http://killerdarling.blogg.se
Postat av: jag själv

tack söööt :)

2008-04-26 @ 00:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0