Nu har jag bestämt mig.....

Från och med i dag ska jag oåterkalligen nämna Alex Schulman i min blogg vid de tillfällen det behagar... och därmed klargöra för alla och envar att han är Svea rikes absolut största förlorare genom tiderna.

Jag, genuint, avskyr allt han står för och tycker. Utan tvekan skulle jag skratta om han och hans (extremt) fula bror gör bort sig till den grad att de blir hatade av hela svenska folket......vi är snart där.

Den eller de som uppskattar hans bloggande eller andra "lustifikationer", bär på den sällsynta sjukdomen "jag-är-en-liten-människa-och-vet-inte-om-jag-gillar-schyffert-eller-schulman-och-kan-inte-stå-för-den-jag-är-för-jag-har-för-dåligt-självförtroende-och-tycker-som-alla-andra-eller-inte-förresten-för-jag-är-ju-speciell-sjukdomen".....

M.a.o om någon mot förmodan tycker annorlunda...sug purjo.

Var för övrigt o drack en bira med JP i kväll. JP berättade att han ALDRIG läst min blogg och ALDRIG kommer göra det heller...av principskäl. Inte för att han inte skulle tycka det var kul, bara för att han helt enkelt bestämt sig..hahaha..... skitkul.
Vi var på en Irländsk krog i Stockholm..... tragiska öden avlöste varandra i krogkön och den samlade erfarenheten av kvällen bestod av följande:

"om man har för mycket parfym betraktas man som luder".

"om du blinkar åt det motsatta könet, blir du ganska snart utkörd av en ordningsvakt med ryssfemmor i sina biceps"

"om du mot förmodan skulle beställa en "fel" öl, blir du ut-tittad av fula kvinnor som tror de är snyggare än vad de egentligen är.

"om du säger åt dessa kvinnor att de är fula blir du snart utkastad av ovanstående vakter"

"om man pissar i pissoaren ska man inte säga "störst balle vinner", risken att åka på stryk är överhängande"

"om man ber om extra is i sitt glas med vatten klockan 23, riskerar men även en spottloska i den samma"
"om du skulle råka stöta till någon i baren när du beställer, ska du omgående be om ursäkt...om inte finns det även här en risk att du åker på ett rejält kok stryk"....av bonnen från förorten...
"om du ber tjejen utanför i kön släcka ciggaretten, får du med största sannolikhet veta att du är en idiot och ska passa dig jävligt noga för hennes kille är skitstor och jobbar som snickare...?"
"om man skrattar högt bör man inte titta samtidigt på grannbordet då detta kan uppfattas som att du skrattar åt de som sitter där. Även här är risken stor att du åker på däng".

mmm...lite så.
Detta gäller kanske i första hand män....men till viss del kvinnor också..i alla fall de vi mötte i kväll.

För övrigt kan jag berätta att den enda människa i Sverige i dag som "står emot och hånar Schulmans upptåg öppet" är ingen mindre än Schyffert himself. Schulman säger: " jag respekterar Schyffert"...skitsnack...han e rädd helt enkelt......
Jag "haussar" inte schyffert här, men han är definitivt en av de få som kan hålla den lilla jävla hamstern schulman kort.
Skaffa tandställning.....

Macke inte lika snorig i dag..... typ.




så e det...


Kommentarer
Postat av: Suss

Men golfen gick bra..??

2008-04-26 @ 09:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0