snorig.....

jääla skiiit...jääla.
Åkte till jobbet snorig i går.
På vägen hem nös jag en dam i nacken...tror inte hon märkte något.....

Vaknade i natt med feber och frös så jag skakade.....fi faen.
Gick upp vid niotiden, apoteket för att köpa värktabletter..... för min sista hundring, suck.

Macke fattig nu.

Har snutit upp en toarulle.....

I affären slog det lock för ena örat efter en kraftig nysning. Jag betalade och gick ut i vårsolen. Tänkte sätta mig en stund på en bänk med de övriga soldyrkarna i Rotebro: pensionärerna, de med förskjuten begåvningsprofil (de är många här) samt ungdomar från den lokala skolan.
Trevligt, bortsett från att jag knappt hörde något.....

Har då tagit en panodil zapp och väntar på champions leaugesemifinal nr:2 mellan M United och Barcelona.
Trött o krasslig.....

kramas någon?

jaja.....




så e det...


Kommentarer
Postat av: Tingelingan

Kramas...självklart....tamponger i näsan och munskydd på dig så ska det funka...*asg*

2008-04-23 @ 21:07:26
Postat av: Mange

Äh sluta gnäll. Slit av dig nackkragen och kom över på en stänkare :-)

2008-04-25 @ 01:34:30
Postat av: S-G

Äsch folk märker inte mycket. Körde iväg en hårig snorkråka på en kollegas lår en gång, den blev kvar en vecka.

2008-04-30 @ 22:15:18
URL: http://njursten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0