tvärdrag..

Jag orkar inte längre bråka med sl:s "biljettkontrollanter.
MEN (Tony Irving-men!)... jag gjorde det ändå...lite, i fredags, i Rotebro, på morgonen, o så.

Jag gick fram och frågade varför de stod där vid spärren. Den ena (mannen) svarade att han blivit beordrad av sin arbetsgivare att stå där. Den andra (kvinnan) blev mycket mycket mycket obekväm och frågade varför jag undrade detta.

Jag svarade lugnt att jag tycker det är provokativt. Då svarar kvinnan: "Du, har du ett giltligt färdbevis?".



?



Men jo det har jag, svarade jag. "Får jag se?", svarade kvinnan.
Nä sa jag, det behövs inte..jag har ju redan dragit den genom spärren vilket visar att den funkar.
Hon visste inte riktigt hur hon skulle bemöta detta och sökte i stället ögonkontakt med sin manliga kollega. Han tyckte jag skulle visa det ändå.

Då gick jag ut på perrongen..mitt tåg hade kommit in.
Ingen följde efter.

Fy fan..sl kan suga min purjo.

I dag/kväll ska jag skråla till stryktipset o dricka öl med JP, hemma hos honom.
Vi kommer sjunga o spela gamla låtar på hans gitarr..allt från U2 till imperiet o Bellman...såååå jävla kul.
Innan detta ska jag bege mig till "ångestlandet" coop forum för att köpa öl på bolaget och spela en 16-raders på tipset.
Jag avskyr detta palats byggt av äckligt rika norrmän och giriga, fjuniga "chefer" som banne mig vet hur man sköter ett företag... med råttor vid godiset !! Ja, jag HAR sett råttor vid godiset.
Sug på den du svenssonjävel.

Ja...lördagskaffet e slut så det e väl bara till att ta en dusch o göra sig lite fin..typ.




så e det...

Kommentarer
Postat av: lee

skulle vara kul och se dina funderingar över följande http://pmnilsson.wordpress.com/2008/08/24/jessica-zanden-och-cecilia-gyllenhammar-om-carl-hamilton-sluta-las-guillou-alska-istallet/



mvh lee

2008-08-31 @ 10:49:39
Postat av: Anonym

Du pratar inte om s e g a råttor nu va? lol

2008-09-02 @ 03:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0