?

nä..

inte nu..inte i dag...
kanske nån annan dag..

för övrigt kan jag bara tillägga att "kampen "mellan de mest lästa bloggarna är det mest patetiska som jag läst i metro detta året so far...
mode o glamour i all ära..men va fan..allvarligt.
Är människor så jävla ytliga o blåsta i huvudet att man tvingas läsa en annan människas blogg för att veta vad som är inne eller ute?
eller är det "spännande" att läsa om vilken bh som passar bäst till ett läppstift??
Men det är väl som jag trott hela tiden...

Men då undrar jag:

vem är du som inte har en egen åsikt?
o vem fan är du som säger en sak men gör en annan?

p a t e t i s k t.....


Kommentarer
Postat av: eng-konfekt

Har du någonsin funderat på t ex brunt eller grått??? Kan vara helt rätt faktiskt!

2008-02-24 @ 19:39:57
Postat av: jag själv

tycker om dig också :)

2008-02-24 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0