home 2

Jag har nog trott att saker är mer enkla än vad de är...eller så är de det..?eller inte..eller va?


Efter noga övervägande åker jag förmodligen hem till Karlskrona nån dag i nästa vecka o blir skitfull med min bäste vän. Ska bli riktigt skönt. Är som sagt inte riktigt klart ännu...men det lutar åt det.

Skönt?

Ja faktiskt.
En riktig jävla cp-fylla.

Men inte kan det väl vara bra att festa hårt för att komma till insikt med sig själv o annat?

Nä, det är inte bra ett skit..för kroppen...men helt klart värt det för stunden. Dessutom har jag min tankesmedja hemma hahahaha...Där kan jag koppla av o rensa huvudet, komma tillbaka med ny energi o ta tag i allt. Enkelt.

Jag tror alla har en plats man finner mer rofylld än andra platser. Att då blanda in alkohol kan ju tyckas vara förkastligt. Tappar man inte själva känslan då?  Nepp..tvärtom för mig så förstärks den. Öppnar sinnena...Vilket gör att jag sedan, faktiskt, orkar mer.

Paradoxalt nog.

Jaja...i alla fall så åker jag nog hem två tre dagar. Planen är att på kvällen när jag kommer hem slå knut på ordbajset med .hmm..vi kallar honom MO...och sedan få kräkas en stund. Han kommer förmodligen också kräkas, dock inte med ord. Snarare är hans kräk relaterat till för mycket wiskey.

I min lägenhet kommer jag sedan på natten att somna gott i soffan...för att vakna runt åtta med djävulsk huvudvärk. Detta botas bäst med en liter mjölk samt en påse kanelgifflar.

Följande dag kommer tillbringas på ett av stadens caféer. Detta café består till största delen av patetiska, snusande handbollsspelare med nyaste sail-racingtröjan. De sitter gärna fyra fem timmar och dricker kaffe latte. De säger inte så mycket då samtalsämnena är begränsade till vad och/eller vem man knullade i helgen. På det så pratar man också självklart om sin sport, handboll. Eventuellt diskuteras också viktiga saker så som resultaten i champions league.

På borden där de sitter har man strategiskt placerat sina snusdosor samt den senaste nyinköpta mobilen.

Till detta hör självklart den blonda Karlskronatjejen. Hon utmärker sig ofta genom att tillbörligt skratta titt som tätt. Inte sällan utan att veta vad hon egentligen skrattar åt. Blir mer som ett mantra.
Detta för att väcka och få handbollsspelarens uppmärksamhet och eventuellt gratisdrinkar följande fredag.

Könssjukdomar är något man oroar sig mindre för då dessa relativt enkelt går att åtgärda. Bl.a.genom att "pensla ballen" eller motsvarande, "pensla muffen".
I en mellanstor stad som Karlskrona går det inte att undvika de där människorna man vuxit upp med. En del bra, en del mindre bra.

Ofta inleder man en konversation som båda vet leder till byte av mobilnummer men som man sedan dagen efter raderar. De som vill knulla får spela svårfångade. Hemma i Karlskrona går det inte att vara desperat. Man lider nämligen av "storstadskomplex". Detta visar sig mest genom att man helt enkelt ska vara en dryg jävel mot alla som man inte känner.

MO o jag brukar oftast skratta åt dessa människor. O av någon märklig anledning infinner sig alltid en frustration av att man inte kan få folk att bara uppföra sig naturligt. Som om de är de första i världen med attityd?

Sedan har vi stackarna som med ljus o lykta alltid får något fuktigt i ögonen runt kvart i tre.

Då jävlar raggas det... de raggar först på den snyggaste bruden, sedan på den mindre snygga bruden..till slut raggar de på tjejen som vägrar raka överläppen. Skulle inte det funka går de hem o runkar till aktuell rapports senaste medföljande dvd-porr-skiva. Slänger i väg ett sms till polarna att de "knullar en så jävla het brud" o somnar med ansiktet i en kebablåda med strips o svag sås.

Själv kommer jag som sagt somna på soffan med tv:n på och ett lätt illamående, men ändå med ett leende på mina läppar.

Nu löser inte jag, eller någon annan heller för den delen, alla problem, funderingar eller vad det nu kan vara genom att åka hem o festa. Men en bira med en av sina bästa vänner kan öppna många sinnen och ge "aha-upplevelser".

skål.




så e det...


Kommentarer
Postat av: JE

Tja ba hoppas att du får det bra i din mellanstora stad. Ligger hemma sjuk o ynklig. Det låter rätt intelligensbefriat det du o MO ska syssla med, akta så inte polisen kommer på er.Själv ska jag försöka att återfå lite kraft efter 3 dagar i feber.

2008-02-22 @ 13:03:56
Postat av: Lillasyster

hej! Du får trycka på HTML i vertygsfältet där du ändrar typsnitt och annat, sen infogar du bara adressen eller vad det nu är du ska ha in. kram

2008-02-22 @ 19:18:21
URL: http://killerdarling.blogg.se
Postat av: Lillasyster

....ska du ha hela klippet i bloggen får du ta och kopiera "Embed" koden som ligger till höger om videon om det är på youtube =)

2008-02-23 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0