home...

funderar på att dra hem till Karlskrona en sväng o "bonda" med kompisarna nästa vecka. Är ju sportlov o allt.
Vilken dag det blir har jag inte bestämt ännu...får se..

En iskall staropramen på nivå (nattklubb) o umgås med mina vänner...shit va skönt o komma från allt med jobb o skit.
Bara få vara slappna av o inte tänka.
Fy fan va trött jag är.....

En av mina bästa vänner skickade ett mail för några dagar sedan o sedan ringde  han härom kvällen o pratade en stund. Han sa att jag får bli full o sova på hans soffa när som helst.. bara jag inte blir en känslomässigt funktionshindrad grönsak hahahaha.. så jävla kul.  Efter tio öl kan vi tendera att göra djupanalyser av vår aktuella livssituation, vilket ofta leder till gapskratt och en kebab hemma hos honom runt 04.00....baksmällan tar vi. Det är det värt.
Jag har en egen soffa för övrigt.
Vi pratade om sådant som bara vänner kan prata om...vi kom på att vi har fan inte "tid" med en massa jävla "skitsaker". o annat tjafs. Folk är så förbannat bekymrade hela tiden för saker de inte kan påverka...även vi.
Vi tyckte vi var klokast i världen.


Lägger in två bilder... Pretto?..kanske..men det skiter jag i.


image8

En del av Karlskrona stad..sett norr i från vid "bryggarberget".
image9




så e det...


Kommentarer
Postat av: eng-konfekt

Skitbra ju!!! Dit kommer vi i sommar! :)

2008-02-21 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0