kent/labyrint/ego...

Var med på en inspelning av en serie som hette labyrint. Vart tillfrågad att vara statist och tackade ja...mest pga nyfikenhet.
Sagt o gjort....nu hittade jag en video med kents låt "columbus" på youtube, som spelas i samband med en snabbtitt på serien...
hittade mig själv där och låter härmed mitt ego växa en decimeter. Jag är fullt medveten om hur äckligt töntigt detta är......
hahahahaa....fy fan. bekräftelselustan är stor..ja, jag ÄR patetisk.
men som vanligt gott folk..

det skiter jag i.


image5
image6

Till saken hör att lilla lillasyster var på efterfest med bandet i fredagsnatt...ajsingbajsing lilla lillasyster....
Tänkte bräcka henne här..men blir nog svårt då hon delade en corona med Jocke Berg.... o annat med en herre som spelar gitarr i bandet.... hahahaha


så e det...


Kommentarer
Postat av: PG

Känns inte alls som en egotripp, helt normalt för att komma från dig.....

2008-02-10 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0