glassochölsåinihelveteikarlskronaochså.....

vill, för en del av mina vänner, berätta att mobilen numera fungerar.
För övrigt ska jag i kväll med MO och en del andra dricka vin, grilla och spela kubb på saltö.
Fullerifulleråtta......

i går drack jag wiskey med mina vänner och käkade en tiptop när jag kom hem...gott.

I morgon ska jag sänka mitt handicap på golfbanan och eventuellt även det mentala.....får se hur det går.
På stranden i dag satt det en övervintrad morsa med sin pluffsmage o rökte...iioooowww.. MO tittade med stora ögon och jag med. Läbbigt va fan...

nähäpp...orkar inte skriva i dag heller. Blir ett skitroligt klipp i stället. En kvinna har dumpat sin kille o berättar/sjunger att hon nu i stället knullar matt damon...fantastiskt kul. Hon snackar i början men visar sedan sin musikvideo.
 






så e det...

Kommentarer
Postat av: Suss

Hmm och dom övervintrande herrarna som tittade på den övervintrande mamma var förstås i topklass :)??

Ha en eh fin sommar...

Kram

2008-07-03 @ 16:49:12
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=6lcmNaXmjvs

2008-07-03 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0