mobiiiilen 2

Nu e den fixad...jag slog, svettades, våndades och...framför allt....laddade den! hahahahahaha.....

Snart e det häggfest igen. I år är det jag, AL och MBr som ser till att saker o ting sker som det ska. MBr kommer vara ansvarig för mat o lite så... AL ansvarar för att bilen funkar och att musiken funkar. Själv ansvarar jag för tja...allt möjligt.
På Häggfester sker saker som gemene man inte tror sker...iaf inte när det handlar om pedagoger. Pedagoger låter ALLA sina egenskaper o talanger komma fram under en o samma kväll. Förra året visade en pedagog att hon kunde rappa heeeela låten "vanilla ice ice baby"....fy fan va roligt. En annan visade hur man gör när man ska ta sig in på en toalett utan att använda händerna ( ? )..en tredje visade hur man inte ska somna på en soffa avsedd för två personer..o somnade.....
En pedagog visade att han inte visste hur man dricker vin utan att sluddra fram meningslösa fraser om hur jävla duktig han är på allt...o då menar jag fan i mig allt.
En av de mest uppseendeväckande händelserna förra året var när en man stod lutad över en häck (växt) snubblade till och landade i häcken med arslet uppåt. Året innan det hade vi också fest. Då visade fyra av våra yngsta kvinnliga pedagoger i min dåvarande enhet hur man dansar på borden till "macarena"...we men liked it...a lot.

nä..nu ska jag sätta mig med årets pengar till festen o räkna hur många bira vi kan köpa...o mat.. så klart.
Hur det slutar denna gång återkommer jag med.




så e det...

Kommentarer
Postat av: M*

hahahaha :'D

2008-06-03 @ 20:25:57
Postat av: Suss

Ena riktiga party animals är ni...:).

Kram

2008-06-03 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0