glömde ju.....

fick i dag ett brev från en skola i Karlskrona.
En ansökan jag skickade in på måfå för ett tag sedan.

De ville att jag skulle komma dit på besök..... att jag var en person de kunde tänka sig som medarbetare och att jag hade rätt kvalifikationer. Blev självfallet smickrad, o med tanke på den rådande arbetsbristen där hemma var det stort.

Tanken är svindlande.....

Flytta hem?
Börja om?

I min själs boning påbörjades en strid utan dess like.
En av mina bästa vänner ringde och jag berättade för honom om detta. I 1 timme satt vi och vägde för o nackdelar.
Vi var kloka som få, men hade efter en timme fortfarande inte kommit till något lukrativt.
Som vanligt hahaha.

jaja, nu e jag för trött för att tänka. Får ta det i morgon.




så e det...



Kommentarer
Postat av: JE

Hur blir det ska du med o frysa till E-tuna? Om det är till någon tröst så är vi som ska med ganska varmblodiga, och då menar jag inte att vi är den typ av känsliga personer som du strävar efter. Vi är som vi tycker själva riktiga kara karlar med problem att bejaka det kvinnliga inom oss. Om du kan ta denna injektion av testosteron så är du välkommen att joina.

2008-03-05 @ 10:29:22
Postat av: Lillasyster

Självklart ska du flytta hem, saknar ju dig här nere....

2008-03-05 @ 10:45:22
Postat av: A

Men...då kommer ju jag aldrig få lära känna dig :)

2008-03-05 @ 16:31:11
Postat av: Sofia

psst.....
jag har en hemlighet.

2008-03-05 @ 21:42:26
URL: http://sofiahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0