i en annan del av Rotebro.....

Min ödmjukhet sattes på prov i dag när jag efter ett samtal förstod att en kollega till mig har ett bekymmer hängande över sig. Ett bekymmer bestående av en sjukdom vi alla lärt oss frukta.....

Jag såg snart det bisarra i min egen världsbild och lät mina bekymmer skingras.....




För övrigt hade vi/jag besök i dag av JE som propsade på att jag skulle följa med till Eskilstuna och bli full.....
full o göra grabbiga saker som att låta högt, spela poker och dricka bira..... efter noga övervägande beslöt jag mig för att följa med.
Starten går redan i bilen i morgon eftermiddag, efter vad jag förstod. Hur jag kommer må på lördag återstår att se.

Dessutom hittade jag i dag en bild på nätet som sammanfattar allas vår djävulska bitterhet i fel situation.
Jag skrattade så jag grät.....samtidigt som jag led med honom.....
fy fan.
Hamna i den situationen skulle få vilken människa som helst att utveckla tics. 
Fattar du inte allvaret i bilden fattar du inte heller det komiska.




image10




så e det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0