pauuus.....

trodde jag ja....
skulle åkt till Karlskrona i dag... men åker i stället på tisdag.
men tack SL.....tack som fan för er jävla underbara framförhållning att bygga o fixa under påskhelgen..framför allt under de dagar när man reser som minst...NOT...
OM jag nu tagit tåget mot Stockholm central hade jag varit tvungen att byta till en sketen buss vid Ulriksdal...mot centralen.
Detta faktum och att klockan tickade på gjorde att jag insåg att jag inte skulle ha en chans att hinna med bussen från cityterminalen mot Karlskrona.

Tack SL...
tack för att ni ställer upp
tack för att ni alltid kommer i tid
tack för att er jävla resegaranti alltid funkar
tack för att ni lägger pengar på kontrollanter som kostar mer än vad ni får in
tack för att ni har tresidorsinformation i metro..för det kostar ju inga pengar!
tack för att ni alltid bemöter folk på centralen så vänligt med frågor som.."hörru..får jag se den där biljetten hörru"
tack för att ni visar hänsyn och höjer priset ännu e gång
tack för att ni alltid respekterar mig som resenär när jag kommer försent till mitt jobb 4 ggr samma vecka!!
tack för att ni finns där för oss resenärer och för att ni alltid satsar på rätt saker i rätt tid.
tack för att ni bygger om de olika spåren och att er budget alltid stämmer överrens med verkligheten så att vi resenärer slipper ta smällen när den feta jävla notan kommer....
tack för att ni ställer in pendeltåg klockan 16.30 en tisdagseftermiddag när det är som mest folk i rörelse
tack för att ni säger en sak i högtalarna och visar en annan på informationsslingan
tack för att ni köpt in handdatorer till anställda så de kan informera mig om att tågen är försenade!!?
tack för att era högtalare i pendeltågsvagnarna alltid fungerar
tack för att  ni utbildar era spärrvakter och låter de gå specialutbildningar i hur man bemöter folk
tack för att ni varje dag gör mig antingen förbannad eller irriterad
tack för att ni alltid alltid håller vad ni lovar.


bajs på er.....






så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0