samtal

En människa jag gillar skriver också blogg, där framkom det  härom dagen lite roliga saker om telefonförsäljare. Därför tänkte jag berätta om ett samtal jag fick i veckan från ett "ledande" företag.

Jag:  -hallå.

Hon:  -Hej, jag ringer från********** och undrar om du är intresserad av...

Jag:  -Nej.

Hon:  -Men, jag har ju inte fått berätta klart om...

Jag:  -Nej.

Hon: -Finns det någon annan där jag kan prata med.   (?)

Jag:  -Nej....?

Hon:  -Ok, så du vill alltså inte....

Jag:  -NEJ.

Hon:  -Ja då önskar jag dig en trevlig dag.

Jag:  -Tackelifladderidumdumdididirajrej.

Hon:  -Förlåt?

Jag:  -Ingen orsak.

Hon:  -eh..ja...hej då...?

När hon lägger på dröjer jag en smula med luren och hör hur hon säger i bakgrunden:
-Fy fan vilken sur jävel.

Jag dröjer kvar ytterligare och hör då:

Hon:  -hallå???

Jag:  -Ja.

Hon:  -Oj, är du kvar..hehehe?

Jag:  -Ja.

Hon:  - "klick"



De har ju slumpvalsuppringning, och gissa vilka och vem...som ringde mig upp mig dagen efter igen........

hahahahahahahaha.....

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej, kommer du ner i påsk något eller? Fest? kram

2008-03-15 @ 22:22:42
Postat av: jag själv

åker ner nästa söndag.
tänkte gå ut på onsdagen...typ :)
kram

2008-03-16 @ 02:23:23
Postat av: Angelica

Trevligt- vi har klassfest typ på onsdagen efter våra slutpresentationer- passar ju perfekt. Party party....

2008-03-17 @ 16:29:59
Postat av: Skalman

jag tycker om dig med! :) om jag inte är för självgod nu, men finns nog inte många som driver med telefonförsäljare.. förutom vi! muhahaha

2008-03-18 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0