kalsonger.....

Trött i dag.
Pendeltrött...

bloggmotivationen i dag är.....ja. obefintlig.

Mötte några av mina "favvoelever" i dag. blev varm o glad.
De är, trots pressade av betyg etc. glada o kramiga..... de gör det liksom värt allt jävla bekymmer just nu.
populistiskt? inte ett skit.....

skulle duscha i kväll och hittar navelludd...hahahahaha.... skitkul.
Ingen resning?... märkligt..

tvättade lite också under kvällen...sista kallingarna... funderade på att gå utan kallingar i morgon..i ett par puma-gympabrallor...
hahaha....vilket liv det skulle bli på jobbet när det svänger o dinglar i rask takt i korridorerna.
Förmodligen skulle jag bli uppkallad till chefen.
Undrar vad han skulle säga?
"hörru Macke, du kan ju inte gå runt o ha karusellparty i brallan bland kollegor o elever"...

fick ett mail med tillhörande bild i kväll från en kompis... på bilden fanns en kvinna som var skitsnygg...
riktigt riktigt snygg..hon hade enormt vackra bröst...suck.
Det enda som talade mot denna skönhet var ett smärre fel i södern.
En gigantisk balle!
hmm..... lite märkligt e det nog allt.
Fast mest märkligt var nog att han skickade den överhuvudtaget.....typ.

Helgens bravader gör sig fortfarande påminda.....känner mig lite sliten.
Tog en omega-3tablett samt en C-vitaminbrustablett.... vete fan om det hjälper, men känns lite nyttigt  alla fall.
Men att det ska ta 2 dagar av rekreation för att återfå normala kroppsvärden tyder väl på att man inte är 20 längre...typ.
Hittade för övrigt en lapp med ett telefonnummer på i ett par brallor jag hade i lördags.
Ett kvinnonamn med en ditritad pussmun o mobilnummer...vem det är?
ingen aning.....
Gick genom kvällen kategoriskt för att söka svar...
efter en halvtimme börjar det klarna.
I en av barerna blev jag uppragad av en kvinna som sade sig vara fotograf....? minns att hon lutade sig mot mig och luktade päroncider...
Undrar om hon fick mitt nummer?  huu..... rysning...

På onsdag blir det golf innan det bär av till JP för en bärs o champions leaugefinalen... ska bli trevligt.

slängde för övrigt navelluddet.




så e det...


Kommentarer
Postat av: M*

"favvoelever" du är min "favvolärare", typ :) du gör mig varm och glad

2008-05-20 @ 15:54:13
Postat av: Anonym

hoppas att farbror barbro kommer ihåg att han är mer än dubbelt så gammal som sina favvoelever

2008-05-20 @ 18:30:51
Postat av: L'

tss, någon (se ovan) vågar inte stå för det man tycker! ^^

2008-05-20 @ 18:38:46
URL: http://veenhuis.blogg.se
Postat av: F

eller hur (se ovan 2+3 XD) höhö, jäääfla mes.
btw, KOLLAA! omg assåå jag har hittan en egen krumilur att ha bredvid första bokstaven i mitt namn :D XD

2008-05-20 @ 19:22:01
Postat av: M*

hm, fegpropp... ^^

2008-05-21 @ 16:40:20
Postat av: Anonym

Om ni tror att hela världen vet vilka ni är bara för att ni signerar era inlägg med en bokstav och en fjantig krumelur har ni fel. Jag antar att ni är dessa "favvoelever". Roligt att man kan uppröra någon med sina inlägg.

2008-05-22 @ 10:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0