låt nr:2

En "gammal goding" låt som jag lyssnade till när jag var...typ 14-15 år.
Depeche mode med låten Somebody.
För att krångla till det en smula lägger jag även in en cover på den låten med en kille som spelar den på piano...enbart...det är makalöst vackert.....

Ja, jag vet....det är lite mkt löööövesongs nu..men som vanligt...det skiter jag i.  Lite kuriosa då. När denna låten var "poppis", runt -84, stod jag med rosa slips o mintgröna brallor på fritidsgårdens minidisco i villaförorten...o diggade...o var för feg för att bjuda upp den snyggaste tjejen.
Med godis i munnen o chipspåsar i fickan kollade man på brudarna som dansade med de mer populära killarna...... själv fick man dansa med tjejen som alltid alltid alltid hade handsvett.....
Angående pianoversionen...skit i att han snackar i början..... halvvägs in i låten blir det gåshud..... o som vanligt, använd hörlurar..... 






så e det...

Kommentarer
Postat av: malin

aaw, blev tårögd av pionoversionen :')

2008-05-12 @ 21:35:50
Postat av: L'

Börjar gråta av panoversionen... (h)

2008-05-12 @ 23:03:34
URL: http://veenhuis.blogg.se
Postat av: L' again

Malin, fan va sämst vi är på att skriva P-I-A-N-O x'D

2008-05-12 @ 23:05:51
Postat av: TA

Tja Macke!
Ville bara meddela att presentarkivet.se är igång!!

2008-05-13 @ 08:33:49
URL: http://presentarkivet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0