as it should be...

Jag borde egentligen inte behöva skriva något.
Men efter samtal med personer i min närhet kände jag att det vore på sin plats att förklara följande:

MÄN attraheras av skönhet OCH intellekt. Vi tycker tuttar e najs..o rumpor...o annat. Och NEJ, vi blir inte förälskade i utseendet. Vidare samtal kring det är bara fånigt. Du vet o jag vet, att det första intrycket av en människa är utseendet, i fas två bedömmer vi hur personen i fråga är.
Att hävda att utseendet inte har betydelse i första skedet av en kontakt, är rent skitsnack.
Vi tycker generellt att filmstjärnor som Angelina Jolie, Jennifer Aniston etc ser bra ut.... vi hade, i en svag situation, definitivt klätt av oss nakna med dessa om tillfälle givits. Den som säger annat ljuger...eller är gay.

Attraktionen gentemot en kvinna bland oss män är förvisso olika, men det finns EN gemensam faktor då vi väljer utifrån en "given" diskussion. Under veckan pratade jag med en mängd olika män på mitt jobb. Vi har alla olika ålder och bakgrund, men med en häpnadsväckande precision faller vi  i slutändan för samma kvinna.....

Jag hade ett antal olika bilder på olika kända människor. Filmstjärnor, kändisar, b-kändisar etc. Efter att alla fått välja EN kvinna, blev resultatet som så, att. vi vill ha "the girl next door"..... hur är hon då? Tja, inte fan vet vi.
...... men hon är INTE supermodellsnygg, inte storbystad, inte perfekt..men hon har..... DET.

Finns hon?


Ja, hon gör ju det....


                                                             

                                                          Evangeline Lilly                 (Lost)













så e det...


Kommentarer
Postat av: Honungs kompis från förr...

En frisk fläkt av uppkäftig ärlighet!

...å viss fan e hon fin! Det tycker t o m jag...lol!

2008-11-24 @ 23:50:30
Postat av: MO

Fan du har lagt upp henne, kommer Macke ihåg första gången jag nämnde henne och vad du svarade, men nu verkar du ha fattat ;-). Hon.......äh jag hittar inga ord, jag hade gjort allt för henne :-).

2008-11-27 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0