Fredag kl: 21.28

Ringde min bästa vän i fredagskväll. Hans 6 åriga son E svarar:

E:  Hej?

Jag:  Men...hej E!  Är det du som svarar..

E:  ...ja..

Jag:  Du hör vem det e va?

E:  ...ja det e klart!

Jag:   ...va roligt. Det var länge sedan vi pratade du o jag.

E: ...mm.. (plinkplonkljud i bakgrunden)

Jag:  Jaha... va kul att du svarade. Mysigt o vara hos pappa va?

E: ...mm..(fokuserad på annat)

Jag:  Det var länge sedan du o jag träffades nu...ungefär 3 månader sedan.

E: ...mm... det var i somras var det...faktiskt.

Jag:  Ja, jag vet...det är ganska länge. Men vi träffas ju snart igen...till julen.

E: ...ja.. (plinkplonkljud)

Jag:  ...jaha..o vad gör du o pappa i kväll då?

E:  ....(tyst en lång stund, fortfarande med plinkplonkljud i bakgrunden sedan svarar han med en djup suck)...ehh ja, jag spelar dataspel o han bajsar....!



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
hahahahahaha....frust.....




så e det...


Kommentarer
Postat av: annaberglund

Du har blivit utmanad, kolla in min blogg ;)

2008-11-09 @ 20:09:37
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: Honung

De är så roliga att man kan svimma!

2008-11-09 @ 22:37:41
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: annaberglund

det är så klockrent det där :D HAHAHAH!

2008-11-11 @ 18:34:12
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0