Nu jävlar...

....ska här gnällas. Länge sedan jag var riktigt riktigt bitter.....



Fy satan vilken jävla skitmorgon....jag genuint hatar all form av människokontakt denna söndagmorgon.

Vaknade av en ahaupplevelse!

IDOL!!
Hur fan kan man rösta fram en liten jävla snorunge som kompenserar sin underutvecklade penis genom att försöka sjunga så lågt och grovt som möjligt. Att han sjunger falskt ses som "charmigt"....

VA FAN DÅ CHARMIGT!!??

"Buuuhuuuu, fyyyy vad elak Marcus är mot denna begåvade yngling..hur kan han bara inte se det fina i att killen gör så gott han kan..."

Svaret är enkelt: Jag förutsätter mer!

Snoriga jävla fjortisar som knappt fått ludd på karamellen ringer o bombröstar för att denna "uuuurgulliga kille" ska få vara kvar så länge som möjligt.....Tills han en dag vaknar i sina egna spyor orsakade av all mediauppmärksamhet och krav från producenter att PRESTERA under så kort tid som möjligt. Han förvinner nämligen från rampljuset inom 1 till 2 år. Hemma i byn kommer han sedan för alltid vara känd som "pojken som sjöng i en tävling och sedan försvann".

Gick o handlade frukost samt middagsmat på coop i dag. En bit in ser jag en frysdisk med olika köttfärser.
På disken står det "Halal".....detta visar på en muslimsk sed om att köttet är slaktat på ett visst sätt. Jag bryr mig i vanliga fall inte ett skit om detta..men i dag...just i dag gör jag det. Hur fan ORKAR man hålla på med denna jävla skiiiit. Religionsfrihet hit o dit... Ge mig en vettig åsikt under vilken vi alla kan samlas o skratta..en enda tanke.
fuck you..

I kön vid kassan när jag ska betala ställs jag inför ett nytt prov. Där sitter en jättesöt ung tjej med invandrarbakgrund.
Hon ser tyyyydligt mitt missnöje över allt o försöker le lite. Jag säger att jag vill ha en General portion (snus). Hon svarar att det finns en maskin bakom dig där man "knappar" in det man vill ha. Sedan får man ett kvitto som man tar med sig till kassan.....jaha..?
Jag går tillbaka ca 5 meter och hittar till slut det jag söker, får mitt kvitto på en generalsnus och går tillbaka till kassan. När hon drar kvittot i scannern utbrister hon: "Ehh..asså...ja...men de hära e slut liksom..!"

?

Jag svarar: "Men borde inte det visas på den digitala skärmen då?? Där man hämtar kvittot?"
Hon svarar lite lojt att man bett någon titta på det under dagen....

?

Jag ORKAR inte....



När jag kommer hem beslutar jag mig för att blogga om ovanstående. Loggar in på datorn och har msn som startsida.
Där står det att David Duchovny (arkiv X) nu kommit tillbaka från sin rehab..FRÅN SEXMISSBRUK!!!!!????

JA MEN VEM I HELVETES  FAN BRYYYYR SIG!!!??

 jag blir så jävla satans förbannad att behöva bli bombad med dessa fullkomligt ointressenta saker...Allvarligt, bryr sig folk? Egentligen??

Är det jag som inte fattar?

I min iver att få KRÄKAS i detta medium går jag förmodligen förbi någon form av fakta..men det skiter jag i.

PÅ Coop fanns sjäääälvklart alla kategorier av människor...trots den tidiga timmen (10.50)
Nyduschade korpulenta morsor i slitna rosa mjukisbyxor som ivrigt gestikulerar mot ungarna att lördagen faktiskt var I GÅR! Godiset uteblir....basta!!
Den ensamma något skygga mannen i 50-årsåldern som uppvisar märkliga beteenden genom att omsorgsfullt välja bröd....5 gånger! Samtidigt som han nervöst tittar under lugg som en form av paranoida inslag. Han skyndar sedan till kassan där han andas tungt och flackar med blicken...det sitter ju unga tjejer där! (?)
Det unga paret som är nyknullade står och dividerar om vilken salladsdressing de ska ha. Han ler nöjsamt...vilket visar att han som sagt är nykvistad. I annat fall han hade han inte stått ut med hennes irritation utan bara gått därifrån.
Det övre medelåldersparet som i morse drack kaffe o tittade på nyhetsmorgon med en sliten Tilde de Paola...( ja, hon e riiiktigt sliten) står vid Coops konfektionsavdelning där HON väljer ut coopkalsonger åt honom. HAN bryr sig inte..det har han inte gjort på 15 år.
O så jag...en febersjuk man i 35 årsåldern med alldeles för mycket kläder, orakad och bitter. Jag står där o slänger mina blickar mot folk och hoppas att de bara en kort sekund ska kommentera mitt humör..så jag får säga "ett sanningens ord"....fy fan.

Nääää....nu ska jag äta en donut o dricka kaffe...o lite så. Slutgnällt.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Suss

Ha ha ha..nu börjar du bli frisk raring. Underbart!

2008-10-12 @ 13:29:08
Postat av: annaberglund

Haha lilla marcus då! :-) Krya på dej!

2008-10-13 @ 12:50:25
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0