contact with my penis...

..kind of..

Gjorde ett IQ-test i går och blev en smula förvånad. jag har nog alltid ansett mig ha ett relativt högt IQ, vilket jag också hade. Hela 109!
Hoppsan Kerstin....det sket sig på mattedelen, men de övriga var lysande. mao, hade mattedelen varit lite lite lite bättre hade jag kunnat briljera med sisådär 115..jaja. Skitsamma.
"Jaha, han e en sån där självgod jävel som vill visa alla hur jääävla duktig han är.."
Eeh....bite me..

Till saken hör att jag inte bryr mig särdeles, MEN, det roliga i historien var att de också förklarade att mitt IQ var högre en hela 70% av Sveriges befolkning!? Detta förvånade mig.


Det innebär att jag kan sälla mig till 30% av svenskarna och slå mig för bröstet. IQ-snittet i Sverige är 100, i USA är det (inte helt oväntat) 98. I vissa länder i Asien är det så mycket som 110..wow.
Nåväl... så här lyder då följande tanke.

Avståndet från 98 till 100 är inte så stort, det skiljer lite men inte så mycket. Däremot är avståndet från 98 till 102 (vilket är det mest normala spannet i Sverige!) ganska mycket. Det finns en mer markant skillnad i logiskt tänkande etc.

Från 98 till mina 109 skiljer alltså 11. Om vi då leker med tanken att jag tar bort 11 från 98 (medel) så uppstår en fascinerande situation. Dessa 11 sk. "poäng" gör en mkt stor skillnad i intelligensen hos en individ..främst i logiskt tänkande samt språkbegåvning.
Den nya siffran är då 87. Detta är ett IQ som ca: 25% av svenskarna ligger kring.

 Jag tror då... i min värld... att flertalet av dessa står att finna i Idoldeltagarna som år efter år vägrar inse sin bristfällighet i musikalitet.
Jag blir, på allvar, skitförbannad när jag ser dessa menlösa idioter stå där och bara vääägrar se bristen i sig själva..

buhu..tänker en del..."fyyy vad elak han är mot dessa människor som faktiskt vågar ställa sig där o göra bort sig för hela svenska folket"
...ehh   .....nää!
Jag orkar inte ens försöka.
 
En del plojar sig genom sin audtition, det vet jag..men vääääldigt många kan på fullaste allvar inte förstå att de sjunger lika bra som en röv suger!

Med förhoppningar kommer de dit..väntar i timmar..med sina drömmar. Kommer in till juryn som ser på dem och säger rakt ut att: Du kan inte sjunga bra!
Ja..då blir en del förbannade!!!??????
Om man åker till en uttagning till Idol då vet man väl för i helvete att man kan bli sågad. De har med största sannolikhet följt Idol genom åren o skrattat åt alla stackars jävlar som misslyckats.
Det är ju ingen nyhet att juryn väljer de som FAKTISKT KAN SJUNGA!

Nä fy fan..
ta alla dessa personer o skicka dem till gotska sandön. Där kan de sedan få en egen Idoltävling för inbördes beundran och eventuellt en del inavel.

Lägger därför in en audition som tveklöst är en av de bästa jag sett på Idol.
Anna är bara 16 år, beundransvärt, o vet ni vad..... hon KAN sjunga!
Jag hoppas jag hoppas jag hoppas att svenska folket röstar rätt detta år.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv ligger man på 112 dårå...

2008-09-16 @ 18:30:40
Postat av: Anonym

Du kan ju visst räkna ;)

2008-09-16 @ 18:58:55
Postat av: Jag själv

mm...MÅSTE ju tillägga att jag på språkdelen/förståelse låg på hela 115!

suck it.

2008-09-16 @ 23:08:12
Postat av: Anonym

Blir jue nyfniken nue jue.... Vart tar man detta test?!?! (blir ju såååå usgen på att "spöa" dig!!! ;)

2008-09-17 @ 00:44:24
Postat av: Anonym

Haha.. poängen kan inte minska från 115 till 109!

Och inte går det att "utesluta" en viss del heller.

Du är normal.. just face it! ;)



Under 69: Mycket låg - 2,2% av befolkningen

70-79: Låg - 6,7% av befolkningen

80-89: Under normal - 16,1% av befolkningen

90-109: Normal - 50,0% av befolkningen

110-119: Över normal - 16,1 % av befolkningen

120-129: Hög - 6,7% av befolkningen

Över 130: Mycket hög - 2,2 % av befolkningen

2008-09-17 @ 11:03:14
Postat av: Jag själv...

men...jag påstod inte att poängen minskat från 115 till 109..? :)

I testet stod att om min mattedel varit lika hög som övriga deltest hade "poängen" ökat.

Dessutom är mattedelen en "inlärningsprocess" som går att träna. Med andra ord skulle man kunna "öka" rent teoretiskt.

Hur som så är jag förvisso fullt normal..MEN hahahahahahahaha..i min lilla värld är jag "just a little bit more" ;)



2008-09-17 @ 16:36:07
Postat av: YoYo



jo tack...

2008-09-19 @ 00:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0