Kul... eller: tycker han verkligen att det där är roligt?

Alla har vi begåvats med olika sätt att se, känna och förstå humor.
Min humor består av....ja. Inte helt lätt att förklara.

MEN...

följande klipp är tveklöst det absolut mest roliga jag sett på säkert 10 år.
Pubertilt, barnsligt och otroligt naivt....men fy fan så roligt.
Skrattar du inte åt det här, så delar vi förmodligen inte samma typ av humor..eller så har du utvecklat den där sidan en del gör när de befunnit sig i tristess allt för länge.

Jag skrattade så jag grät åt dessa "snuttar".

Nr 1. Brian i "Family guy" blir anklagad av Lois för att ha ätit ur sopkorgen under natten. Han bedyrar sin oskuld men avslöjas ganska snart.


.



Nr 2. Peter och Quagmire ska delta i en "polisutbildning" och får i uppdrag att kroppsvisitera varandra. Quagmire som är känd för sin något "dekadenta sexlivsstil", ertappas här med både det ena och det andra.








så e det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in det här:

http://www.youtube.com/watch?v=IueXtzdC6kA



Humor på hög nivå!

2008-09-20 @ 00:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0