suck.

Men fy faaan va trist.

I dag kom jag till jobbet lite senare, var o lämnade min grabb på centralen.
På jobbet möttes jag i vanlig ordning av skrikande ungar o trötta lärare... Våra elever ( i klassen jag jobbar) hade musik i dag... Dessa barn har i vanliga fall liiiiiite svårt med ordning och ljud.

I dag skulle de spela trummor!

I rest my case.

Släpandes min slitna väska åkte jag hem med pendeln runt 15 och handlade mat.
Tråkigt.
Kom hem och åt.
Tråkigt.
Tittade lite på tv.
Tråkigt.
Gick in på msn.
Tråkigt.
Somnade en stund.
Skönt.

Singellivet bjuder inte på större överraskningar än "fredagsmys" med kebabtallrik och ett glas vin.
Man sitter där och förundras över "tvåsamhetens" mystik. Alla lyckliga jävla par som frottérar sig med vardagslyxen i en omfamning efter "knullet". 

Värst e nog på stan...där går de.. håller varandras händer och "strålar" så jääävla mycket. Man visar sin lyckliga sida för de "ensamma stackars jävlarna" och är "oövervinnerliga"...
 Nej..jag ÄR inte bitter...väl?

eller?

Jaja... singellivet har sina fördelar.

Jag går upp när jag vill på morgonen.
Jag fiser när, hur och var som helst.
Jag tar en bärs när jag vill.
Jag "våtmoppar golvet" när fan jag vill.
Jag ber inte om lov att få se champions leauge.
Jag sexar när jag vill.  ( njaa..typ)
Jag kan åka i väg över helgen utan att behöva ta hänsyn till svärföräldrar som vi MÅSTE hälsa på.
Jag behöver inte fråga om det är ok att dra en vecka på semester med kompisarna.
Jag avgör själv vilken räkning som är viktigast.
Jag köper precis vilken jacka jag vill.
Jag handlar utan lov på pressbyrån om jag inte orkar ta mig till ica på väg till pendeln.
Jag sjunger hur högt jag vill oavsett tid på dygnet.
Jag köper hyfsat skithuspapper för att ist lägga pengarna på svindyrt tvättmedel.
Jag kan ramla hem från tipsfesten med kompisar o somna i hallen utan onda blickar dagen efter.
Jag får välja lördagsgodis själv.
Jag kan spela MIN musik när jag vill.
Jag kan kolla på tv huuur länge jag vill utan att störa någons nattsömn.
Jag sorterar vad fan jag vill.
Jag avgör när min favvomyströja bör skänkas bort.
Jag köper en kaffe med bulle på pressbyrån varje dag om jag så behagar.
Jag bestämmer fullständigt vilka tavlor jag vill ha på väggarna.
Jag avgör definitivt vilka möbler som passar var.
Jag går hemifrån och kommer hem precis när jag vill.
Jag anser själv när disken bör tas om hand.
jag slipper all jävla kohandel.."om jag gör det så får faktiskt du gör detta".

Men..

trots det...så vet vi ju nog att i bland vorde det rätt skönt om någon kom fram o sa: "Hörru...ska vi välja lördagsgodis tillsammans?

Suckelisuck.




så e det...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skumt!!! Att detta inlägg inte fått en endaste liten kommentar... Lite för känsligt tänkvärt å sant kanske?!??!?

2008-09-17 @ 01:12:16
Postat av: Anonym

Med risk för att låta för jävla inställsam:

Jag går upp när jag vill på morgonen./Såklart du gör! Du är ju stor pojke!

Jag fiser när, hur och var som helst./ I Kina anses det näst intill fint att fisa.

Jag tar en bärs när jag vill./Jag e på!!

Jag "våtmoppar golvet" när fan jag vill./ Om du gillar damsugarn så tar jag hand om moppen…

Jag ber inte om lov att få se champions League./Man kan väl ha en tv till?!?!?(För jag slåss fan inte om fjärrkontrollen)

Jag sexar när jag vill. ( njaa..typ)/Du vet väl att kvinnor i 30-årsåldern har sin sexuella peak då?!!?? hint

Jag kan åka i väg över helgen utan att behöva ta hänsyn till svärföräldrar som vi MÅSTE hälsa på./Man MÅSTE bara en sak här i livet, å det är å dö….(är mer less på min mamma än du nånsin skulle kunna bli)

Jag behöver inte fråga om det är ok att dra en vecka på semester med kompisarna./Du behöver inte be om lov, men du kan väl meddela när ni drar?!?

Jag avgör själv vilken räkning som är viktigast./Pass

Jag köper precis vilken jacka jag vill./Tänker inte tvivla på din goda smak heller!!

Jag handlar utan lov på pressbyrån om jag inte orkar ta mig till ica på väg till pendeln./ Men man får ju sånna fina kuponger om man handlar ofta på ICA med Icakortet!! 

Jag sjunger hur högt jag vill oavsett tid på dygnet./Please do!!!!

Jag köper hyfsat skithuspapper för att ist lägga pengarna på svindyrt tvättmedel./Dyrt skithuspapper brukar vara = ludd i stjärten…….

Jag kan ramla hem från tipsfesten med kompisar o somna i hallen utan onda blickar dagen efter./Du får en puss i pannan när jag kliver över dig för att gå ut med hunden ;)

Jag får välja lördagsgodis själv./Allt godis e gott!!

Jag kan spela MIN musik när jag vill./Återigen, tvivlar inte på din goda smak!

Jag kan kolla på tv huuur länge jag vill utan att störa någons nattsömn./Du+jag+kvinnofängelset=sant! 

Jag sorterar vad fan jag vill./Sårtera?

Jag avgör när min favvomyströja bör skänkas bort./Kan du ju inte göra, jag har ju snott den…..

Jag köper en kaffe med bulle på pressbyrån varje dag om jag så behagar./Det jag inte ser…..

Jag bestämmer fullständigt vilka tavlor jag vill ha på väggarna./Lite mothugg å åsikter måste du väl ändå få/ha?

Jag avgör definitivt vilka möbler som passar var./Jaja, med lite argumentation å manipulation så tror du det iaf….

Jag går hemifrån och kommer hem precis när jag vill./Såklart, du behöver bara tala om vilken tid det blir…. ;)

Jag anser själv när disken bör tas om hand./Diska, för hand?!?! Eru galen?!?! (Maskin is tha shit)

jag slipper all jävla kohandel.."om jag gör det så får faktiskt du gör detta"./Hela livet är ju en kompromiss så den kommer du fan inte undan…… ;)

2008-09-17 @ 01:46:31
Postat av: camilla

ta bort fis trumma från eran rummpa

alla små flickor+ alla små pojkar åxå

ska göra det åxå

så att ni måsste gå till docktorn och

tala åmm för dåmm vad

ni måsste göra

så att eran docktorn

måsste göra så på er

så gå eller åk till

eran docktorn

nu på måndag den 29/11

och tala åm för dåmm

vad ni vill vad dåmm ska göra på

er

läs det här vad jag skriver till er

och skriv av det här och sen

gå eller åka trampsyckel eller kåk bil

till eran docktorn

och taala åmm det här

vad mi vill göra på er

och alla flickor ta bort eran båda 2 tuttarna åxå

+ alla unga pojkar ta bort kuken på er

helt

och där ni ska kissa är i skärten där ni baisa

där ska kissa istället

så att ni gör samma sak såmm alla unga flickor

gör det åxå kisset kåmmer ut ur skärten

där ska alla unga bojkar göra åxå

så gör det här nu på måndag

såmm jag säger till er

och alla små flickor ta bort era tuttar åxå

för att där ska bara vara magen ligga istället

så gör det här nu såmm jag säger till er nu på

måndag den 29/11

ska ni göra detta på er

bummmmmmmmmmmmmmsssssssssssssssssss

då vet ni vad ni ska göra på er

2010-11-28 @ 22:35:30
URL: http://wwwaromabutiken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0