Svansdans...




Vifta med ballen e kul.
Detta gjorde jag idag efter en lång härlig dusch. Jag stegade ut i hallen som jag är skapt och sjöng med i sweet child o mine med Guns n roses, på näst högsta volym ur datorhögtalarna.
Med en kall öl dansade jag runt o gjorde hårdrocksgester, ticsade loss ordentligt och njöt...

Någonstans i mitt glädjerus hör jag ett ljud, ett välbekant ljud. Ytterdörren....
Jag tittar upp mitt i en pose och ser min hyresvärd (killen jag hyr av här uppe i Stockholm) stå med stora ögon o förvånad min. Han säger först ingenting, inte jag heller.
Min pittus dickus svajade fortfarande i takt med musiken trots att jag själv stelnat flera sekunder innan. Musiken tystnar och jag låtsas som det regnar. Ni vet..så där man uppför sig när man halkar på en isfläck offentligt framför mååånga människor, reser sig tufft och tittar strängt på fläcken man halkat på sedan på människorna närmast o skakar på huvudet, som om man bara är irriterad över att det inte är sandat just där och att det egeeeentligen inte berör en ett skit....
Jo tjenare.

Då bryter han tystnaden med: " Eeh...e du klar i duschen?"

.....

Vi tittade på varandra och bestämde, utan ord, att vi inte kommer diskutera detta närmre.

Jag gick in till mig med svansen (?) mellan benen och fortsatte dricka min öl...något skamsen.

I dag har jag gått en lång promenad och insupit vårsolen. Trängts med pensionärer på coop. Pratat med en liten hund som juckade mot mitt ben o förklarat att det inte är ok. "facebookat" o skrivit fåniga kommentarer.
Appropå facebook. Det är ju kul..ibland.
En sak jag inte fattar är varför jag ska få veta vem fan som tagit vilken jävla quizz etc. Ja jag vet att man förmodligen kan stänga av denna funktionen...men varför ska den finnas?
Oh oh.. nu har Kalle svarat på frågor om vilken penis han är mest lik i porrfilmen "håriga musar från vitryssland"...spännande.

facebook....fuckface.

Kvällen består av gott rödvin o pill i naveln. Ska hålla mig vaken för att se "Bullshit" på 6:an. Enda programmet med informativ underhållning och äkta pungsparkar. Eller ja..kanske inte det enda.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Smile

Säger bara :) & och tack för ett gott skratt igen..

Ha en bra dag...

2009-04-19 @ 12:10:17
Postat av: M

Haha! Tack för att du förgyllt ännu en av mina dagar. :)



Ang. facebook, du skriver preciiis vad jag tänker. En polare lurade till slut in mig där efter mycket tjat. OM du kommer på hur man får bort dom där eviga rapporterna om vad folk quizat, let me know!



Du vet att du precis gjorde smygreklam för din kuk med va?! ;)



Ha en skön dag med vin och pill. :)

2009-04-19 @ 13:56:50
URL: http://hemligheternasdjup.blogspot.com/
Postat av: Miss Daniella

underbart!!

skrattar gott och gläds åt att inte vara ensam över att göra konstiga saker

2009-04-21 @ 16:53:22
URL: http://missdaniellastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0