Melödifestivölskiten 2009

Oooooo så har bumbibjörnen Amy som aldrig kommer i puberteten varit med i år igen. Och "killen hela dan" Måns Zelmerlöw gick så klart vidare..

Det är fan i mig ett mysterium.
Måns Zelmerlöw är tveklöst MEDIAS ansvar. De talar om för oss att Måns är bra. Måns är INTE bra. Måns är medioker.
Basta!

Men det är ju kul att han fått ge nytt ansikte åt "slemproppen". Mer lismande och smörig går inte att finna i detta avlånga land. Jag har sagt det förut o säger det igen: Måns Zelmerlöw är det yttersta beviset på falsk produktutveckling....där media ÅTERIGEN talar om för dig vad du ska lyssna på.

Övriga bidrag var inte heller mycket att hänga i granen... Två finska systrar med celluliter  upp till  patthöjd står och sjunger exakt samma sorts musik som för tjugo år sedan..släpp det nu! Gå vidare och krama ekorrar i skogen o sjung en sång för grannhunden i stället... Men snälla snälla låt oss svenskar få slippa höra er..för fan.

I min iver att följa och tycka fanns det en enda glimt av humor i gårdagens tävling. HEAT. Inte deras insats eller låt..nä.
Däremot deras hysteriskt roliga kläder och frisyrer. Glam you maddafakka!!

Denna jävla skittävling till trots, så har jag lyckats inse i alla fall en sak. Svenska folket är som vanligt: tråkiga, rädda för förändring, tysta och med makalöst dåligt musiköra har de återigen lyckats rösta fram skit till finalen i maj.
Helt jävla otroligt.

Jennifer Aniston blev min ventil under resten av kvällen... Jennifer Aniston är ....ja. det är hon.

Btw...Jag skulle vilja ha namn, ålder, samt yrke/skola på de som röstade på Måns och Amy. intressent tanke på vilka det är...!

Säger så här: Ta ifrån era jävla ungar deras mobiltelefoner under melodifestivalen så kanske vi kan se ett annat resultat på sikt....



så e det...

Kommentarer
Postat av: AL

Jag har samlat på mig material för omkring fyra massiva blogginlägg. Jag åkte på en Ålandskryssning i fredags. Klientelet. Klientelet för fan! Damfrisörskor, dammsugarförsäljare, puppinuttor, Kanal 5-filmare från "Färjan". Jag återkommer med adress till das blogg. Lev väl!

2009-02-16 @ 06:25:57
Postat av: PG

Låter som du satt klistrad framför TVn i lördags och förde noggranna anteckningar.

2009-02-16 @ 10:39:14
Postat av: Suss

Men du.. att du inte ger upp! Du säger ju samma sak som förra årer! Låt det vara ett nöje för medelsvensson så går du ut och dricker öl de här kvällarna istället :)! Du låter ju som en grinig gubbe raring...inte bra! Kram på dig!

2009-02-16 @ 15:58:24
Postat av: jag själv...

Kära Suss.

Fel fel fel....Inte grinig gubbe. Snarare jääävligt medveten Man!

Kram själv du.

2009-02-16 @ 17:47:45
Postat av: Elinor

Elinor Andersson

26 år

Undersköterska

Röstade på Måns

2009-02-17 @ 22:40:07
Postat av: Jag själv

Vafalls!?



Ja Elinor..vad ska jag säga. Grattis?

2009-02-17 @ 23:24:49
Postat av: Linda

Linda Veen Huis

15 år

Studerande

röstade på måns

2009-02-21 @ 22:10:57
Postat av: Sofia

Sofia Andersson

17år

Studerande

Röstade på måns och hans sexighet :D

2009-02-27 @ 10:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0