Sunday...



Lite fittigt e det.

Ska jobba i morgon trots att INGEN annan är där....suck. Eller jo, Vaktis o min expeditionskurator e ju där.

Jag ska tydligen bära skåp med Vaktis, vilket inte gör så mycket då jag ju gillar vaktis...men It is still inte a part of my anställning!!...

Gårdagens Melodifestival del 3, gav många goda skratt. BWO lyckas alltid fascinera mig. Inte musiken, utan deras otroliga klädkreationer. Alexander Bard ger verkligen ett ansikte åt "skäggbiffen"...hahahaha...
Lilla Molly gick rättvist vidare med EMD. För OVANLIGHETENS skull ska jag erkänna att dessa meganördar ÄR duktiga...faktiskt.
Hold your horses...på att sjunga alltså!

Sedan undrar jag, har sångaren i BWO (namn?) genomgått ett könsbyte?? Jag tycker mig se mer och fler nigningar o fingerviftningar för varje år.  Han lät som en liten skolflicka från Österrike med blommor i sitt hår.

Att den sk. "internationella juryn" drog med Grekiska-öststats-whatever-bidraget "Alla", är fan i mig helt otroligt. Eller det kanske det inte är...??!

Därför undrar jag, när ska vi få se den siste kommunisten Christer Björkman lämna sitt uppdrag? Denna schlagergeneral(?) gör preciiiis som han vill. Med dicken i högsta hugg och rödflammiga kinder går han genom SVT:s lokaler o sprider sina jävla floskler om att "i morgon är en annan dag", o ingen jävel vågar ifrågasätta... Han skvätter med darrande underläpp och piper med skälvande röst att : "det är jaaag som bestämmer..det är jaaag!"

Btw.... Red Fox-bidraget var det bästa på många år. Coola killar med ödmjuk inställning...kul.




Appropå  könsbyte...Förklara detta för mamma!





så e det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj!

2009-02-22 @ 20:40:49
Postat av: Honung

Det var jag som sa Aj.

2009-02-22 @ 20:41:26
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Lillebror

Jag har sett sångarens balle. I duschen på gymet i k-na för några år sedan. Rätt kraftig sådan. Nära bögen upplevelse.

2009-02-23 @ 10:59:28
Postat av: Skalman

insidertips är att skalman sms-röstade på red fox bidraget... tre gånger...

2009-03-02 @ 22:15:39
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0