Lördag...

Skitvecka.


Dåligt med ekonomin, slagsmål på skolan, vattenledningar som sprungit läck, försenade pendeltåg, sura arbetskamrater, griniga ungar, bajslukt utanför matsalen, ...

Massor av negativa vibbar flödar ur denna kunskapsboning och smittar en med en jävla massa pessimism och floskler om att "nu ska vi ta krafttag"..skitsnack.


Till min stora glädje har jag sparat en liten flaska whiskey och i kväll gjort en Irish . Utan kaffe. O utan grädde. Men nästan en Irish.


Dagens fråga:

Varför står nästan alla människor kvar o tittar på sitt jävla kontoutdrag efter att man tagit ut pengar...när man vet att det står människor bakom och väntar?


En fråga till: (till mina arbetskamrater)

Vad är likheten mellan mjukvaruprogrammet "dexter" till skolans datorer och tomten? Rätt svar belönas med en veckas rättning av samtliga nationella prov i svenska. Alternativt en kvällskurs i "jag tycker som du för jag har ingen egen åsikt".


Suck. Lördag o här sitter man som en annan jävla tomte o gissar vem som åker ur körslaget och om Gry är gravid. Har ingen som helst lust att blogga i dag men känner att jag ska fylla min "kvot"..typ.


Lägger in en kul grej i stället. Suck it sideways. 



Magnus Betnér om SJ (nääästan som SL)
  




så e det...

Kommentarer
Postat av: Honung

Gry är väldigt gravid. Vem åkte ur?

2009-01-25 @ 02:03:22
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: annaberglund

är gry gravid? hon är så tjock!

2009-01-25 @ 18:24:19
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: AL

Dexter vs. tomten.. Nu är jag intresserad! :)

2009-01-25 @ 18:50:33
Postat av: Anonym

Kära AL :)

Svaret är: Båda är något man vill ska finnas men som man vet inte gör det.

2009-01-25 @ 21:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0