fiffigt värre...

När man e sjuk har man massor med timmar att surfa o leta skit...

Veckans två höjdare får nog bli dessa:

1.

Påven Benedictus XVI säger: "Att dela ut kondomer är inte rätt lösning för att bekämpa aids". Lösningen ligger i stället i: ”ett andligt och mänskligt uppvaknande”, enligt påven.
Runt 60 katolska grupper har skickat brev till påven där man ber honom betänka de regler man har gällande preventivmedel. I synnerhet gäller detta i Afrikanska länder.
Påven tycker alltså fortfarande år 2009 att preventivmedel är av ondo.


Att sisådär 100.000 - 150.000 barn har blivit och blir knullade i röven av katolska präster bara i USA(!) har påven och Vatikanen inget att säga om.

Fakking hycklare.

2.

AMF, SKANDIA, SEB...... girighetens ansikten....alla kategorier. (med rumpnissen Annika Falkengren i spetsen)
Och ja, det är en följd av "borgerliga värderingar" vare sig du vill det eller inte.
Till och med USA:s president Barack Obama säger i ett tal att dessa girigbukar (motsvarande i USA) måste stoppas om världen ska komma på fötter. Är det måhända dags för ett uppvaknande?


I rest my case.


Som sagt var, den 1:a augusti åker jag, min son, MO, MaS, Tut-tut samt Ka till GÖÖÖÖÖTEBORG för en kväll med U2 på Ullevi.
MaS fick slåss en bra stund för biljetterna och det slutade med de dyraste...suck.... 1200 spänn styck. Jag köpte ju då två stycken, en till mig o en till grabben.

MEN...som plåster på såren fick jag veta följande...
MaS är resande i sitt yrke och bor måååånga dagar per år på hotell. Han samlar således en jääävla massa bonuspoäng på olika hotell runt om i Sverige. Detta innebär att han bokat in oss på Hotell Odin 300 m från Ullevi. Ett lyxigt företagshotell med amazing rum...
GRATIS...
Vi betalar inte en spänn..häpp.

Självklart kommer vi på något sätt ge MaS någon form av kompensation...typ öl.
Jag erbjöd mig att pussa MaS på valfritt ställe. MaS har en fast, om än märklig, åsikt gällande homosexuella beröringar. Han avböjde vänligt men bestämt.




still miss hooters btw.....





så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0