dansa lite....?



Fy fan va less jag e på slask o snö o skit.

Melodifestivalen.
Kungahuset.
Reinfeldt.
Mitt jobb.
tv 4
o en massa annan skit.

Nä, nu vill jag ha vår. Få sätta mig på en uteservering med kompisar, ta en öl och prata om spännande saker som olika sexställningar presenterade av aftonbladet. Bli full o snacka skit om de jag inte tycker om...lite så.

I går vart jag full med L.
Afterwork öl helt enkelt.
Vi tog en bit mat på den fascionabla krogen i Rotebro och drack öl, öl e gott.
När jag följde L till bussen hade hon SJÄLVKLART sett fel på tiderna, så det var bara till att vända om.
Krogen hade under vår lilla utflykt hunnit stänga så vi såg inget annat alternativ än att "smita" in på Rotebros hemdansgillenåntinglokal.
Den var öppen och just denna kväll hade man äldredans(?) med liveband. När vi kom in för att värma våra kroppar möts vi av gamla människor..överallt. Vi var för modligen så felplacerade man överhuvudtaget kan bli.

En något svettig men trevlig äldre herre i 70 års åldern ställde sig bredvid L och började till min STOOOORA förvåning flörta..?
Han erbjöd sig att "fixa in" henne i danslokalen..det kostade 80 spänn..men detta kunde han "fixa"..hahahahha
L tackade ödmjukt men bestämt nej och hänvisade till att bussen går snart.
Den gamle mannen kontrade med att: "Ähh..en foxtrott tar ju bara 4 minuter".

Störtskön lirare.

Note 1: under hela besöket på dansstället hade jag ett ord i huvudet, "skinnspik"...varför?

Vi blickade runt och såg massor av roliga människor. Mitt första intryck var hur fantastiskt roligt det såg ut. Jag var i denna stund något lättad över att MO inte var där med mig...närmre förklaring behövs inte. Sakta men säkert gick skrattet över i stillsamt leende. De var ganska gulliga..uppklädda o glada. L o jag insåg sedan att de, precis som unga människor efter krogen, förmodligen skulle hem o "dra en vals i sängen" hahaha... 

Note 2: Caroline af ugglas e inte särdeles snygg...ju.


Appropå dans.
Veckans stora begivenhet är ett par elever på min skola som gjort spontana musikvideos på skolan..under raster I suppose.. Man skrattar gott, men faktum är att de är skitduktiga. Sedan att jag känner dem gör ju det enklare att tycka att det faktiskt är kul...ju.



Note 3: I nästan 75% av de fall där en relation spricker, så är det kvinnan som gör slut....ofta på ett mycket fult sätt. Baserat på fakta gjorda av oberoende människor på olika instutioner, samt via min egen vänskapskrets.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Elinor

Note 1: Tanken på att någon i 75 års åldern ska gå hem och "dra en vals" känns inte så upphetsande, el enkelt för den delen heller..



Note 2: Caroline af ugglas både ser ut och låter som en gammal sönderpundad uteliggare...Tacka vet jag Måns Zelmerlöv..!!! =)





Note 3: I dem 75% av fallen som en kvinna gör slut i ett förhållande så är det till 100% pågrund av mannen.





Puss m kram =)

2009-03-08 @ 16:27:16
Postat av: jag själv

pga mannen?

Är det inte pga de båda.....?

...eller?....

2009-03-08 @ 17:13:24
Postat av: DH

Men det är 100% kvinnan som är otrogen. Jag har råkat ut för detta 2 gånger.

2009-03-09 @ 16:11:12
Postat av: Anonym

DH: Snälla du.. personer är otrogna, inte enbart av det kvinnliga könet. Löjligt att börja generalisera sådär.

2009-03-09 @ 19:19:58
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-09 @ 19:26:36
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: bloggen om sex!

Haha härligt inlägg! Älskar början:



"Fy fan va less jag e på slask o snö o skit.



Melodifestivalen.

Kungahuset.

Reinfeldt.

Mitt jobb.

tv 4" .

2009-03-09 @ 19:35:44
URL: http://thisisdeap.blogg.se/
Postat av: jag själv

så där ja...nuuu börjar debatten komma upp till ytan...härligt :)

2009-03-09 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0