Panodilmannen...

Har i helgen jobbat med kalkonklubbor...sålt till människor alltså.
Fantastiskt kul stundtals.
Min kropp värker.....

Vart sjuk i går kväll och vaknade runt 01 o skakade som en maraccas.

I mina märkliga "feberdrömmar" slog det mig vilka sköna uttryck vi har i Sverige. Sådana som vi inte använder i så stor utsträckning.

* Det var som katten*
* Så in i norden*
* Så till den milda grad*
* Jösses amalia*
* Förbenat*
* Dra mig baklänges*
* Det var som förgjordat*
o en massa massa fler.....
Senare övergick drömmarna i märkliga funderingar kring hästar och bröst...?

I miss hooters.

Dagen har ägnats åt självömkan och panodil zapp. Lite kaffe o kaka har också slunkit ner...ju.
Gick till apoteket i Rotan o köpte dessa mirakeltabletter. Där var det full rulle... En läbbig tanke jag haft en tid är: "Hur mkt baciller o skit florerar det inne på ett apotek?"
Jag menar..tänk er själva. Det är ju inte de friskaste individerna som besöker ett apotek klockan 09.00 en måndagmorgon.
Hostattacker, snyt-i-äckliga-näsdukar o en massa annat otäckt. De som jobbar där måste ju bli utsatta för hela Sveriges baciller...varenda dag! iiiOoohhh.....
Ja, jag har bacillskräck. Lite iaf.

O nej det är inte ett skit manligt...

I morgon ska jag försöka ta mig till jobbet. Där ska jag hosta o låta för att väcka sympati o omtanke. Macke behöver det nu.

Naaaj..snart e det 2 and a half men...my name is Earl...Scrubs...spin city.... it´s always sunny in philadelphia...ja.




så e det...

Kommentarer
Postat av: johanna

Men lilla du.. va det så jobbigt att jobba utan mig, så du blev sjuk? :) krya på dig!



2009-03-16 @ 20:51:27
Postat av: Honung

Hoppas att du mår bättre snart!



Hästar och bröst alltså?

2009-03-17 @ 02:08:30
URL: http://honungsbullen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Johanna...nästa gång får du vara där ju :)



Honung...ja, tuttar :)

2009-03-17 @ 20:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0