gnäll...






Jag vet inte.

Den förbannade hösten tar musten ur mig.
Upp till jobbet, jobba, åka hem, äta, tv, upp till jobbet....blablabla. Som en evighetsmaskin.
Jag känner, dessvärre, att jag har ett jävla humör just nu.
Främst på morgnarna.

Humöret sviker som sagt. Huvudvärk titt som tätt. Ambivalenta arbetskamrater. Öldoftande grannar. Snorungar som hänger vid pendelperrongen o tjuvröker, spottar och pratar som de har förstånd till. Sura jävla människor på pendeln. Typiga kassörskor på ICA. Pluffsiga morsor i skitiga mjukisbyxor som skriker på ungar som hoppar i vattenpölar. Elever som fullständigt totalt vägrar inse att det INTE är ok att röka på skolgården...varje dag. Arbetskamrater som pissar utanför toalettstolen. Spelbutiksägare som inte ens ser en i ögonen när man lämnar in tipset. En makalöst korkad bimbo som knullar en pensionerad smörsångare.
Och sist men inte minst, människor på Facebook som hela jävla tiden ska berätta om vad de gjort under dagen eller vad de ska göra.

Jag kan inte bry mig mindre vad du ätit till middag...om du ska sova...vilken mobil du köpt...och jag skiter fullständigt i din level på farmville...var du tillbringat natten...dina nya byxor...din gnälliga "hemliga och mörkade" inlägg om att du är sur på någon...om du kommit hem från jobbet och är trött...om du har sovmorgon...om du pluggat in sista provet...om du är trött på vädret...

Var finns alla inlägg där man kan utröna en mening och distans. Människor tar sig själva på så jävla stort allvar och kan INTE ALLS se ironin i det de gör.
Man trampar på helt ovetandes om det makalöst fåniga beteende man har.


Och alla dessa bloggar som...ja...!!??

Klara 14 år.
Heeeeej bloggen.Vahettere flåt bloggen fö jag inte skrivet ett tag dåra. har pluggat spanska jätte myket ochså var jag o sara o mia i väsby.vi handlade smink hehe ^^ o så träffade vi kalle och hans kompisar. Men vi hade inte tid att prata så myket för vi skulle åka hem igen för jag skulle äta middag. O när vi kom hem hade Mia ringt så jag fick pratta med henne en stund.men aja nu ska jag duscha och mysa med chipps för idol ska börja snart. men gonatt bloggen hörs i morn. puss puss.
  


?


I put a spell on you...


Ja inte fan vet jag.
Någon som vet nåt roligt man kan förgylla höstkvällar med? Tror jag behöver en boost...





Lägger in nåt kul istället.



 




så e det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk vad en studiedag på Kulturum kan ge....

2009-09-30 @ 09:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0