2010 again...



I natt har jag suttit tillsammans med min bästa vän och tittat på ishockey. JVM med småkronorna.
Jag brukar sällan gnälla över att domaren gör ett dåligt jobb...men i nattens match måste jag nog påpeka följande.
USA hade på TRE perioder TRE stycken utvisningar!!

Jag vet inte...men i mitt whiskeyrus känns det som att den äckliga svettiga jävla skitdomaren, TYP... favoriserat USA:s jvmlag!
Men visst.....jag kan ha fel.

Hur som...MO och jag hade en trevlig tillställning med varsin whiskey ca:45 mil från varandra...via mobilen.
"Men kan man ha roligt då?"

Ja..så klart.

Hittat en rolig "kick off" på det nya året i form av en filmsnutt gjord av några killar från VästSverige och produktionsbolaget kallar sig för Crazy Pictures (ab).
De är amatörer men prickar rätt i min humorskala..vilket ju då resulterar i att jag vill publicera det här på bloggen.

jag skrattade länge och högt.

Jättelänge.

O som vanligt krävs det en viss form av intelligens för att uppskatta en viss form av humor. Därmed inte sagt att inte alla kan skratta åt filmen.



 




så e det...

Kommentarer
Postat av: Elinor

Ahhhh...hahahahaha herregud vad roligt..!!! Jag dör av skratt. Vad som helst för att få ligga lite! ;-D

2010-01-05 @ 16:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0