Men hur var det nu dåda...?



Söndagkväll och jag gav "Johan Falk" en ärlig (?) chans.
Inge vidare.
Zappade över till ettan för en 50 minuters tillbakablick på U2:s framgångar som band under 30 år.
Inte heller så värst upphetsande. Blev lite besviken när jag insåg att alla låtar o framträdanden kom från inspelningar av BBC...Englands största tv-produktionsbolag.
Som ett somnigt o övervintrat SVT....

O Rabih i "lets dance".....

I rest my case

O Suzanna i "Robinson"....?
Med en gin o tonic i ena handen o cashewnötter i den andra gapade min mun av förvåning när Suzannas ena tutte plötsligt hoppar fram.
Jag var inte lika förvånad över Aftonbladet dagen efter: "Hon hängs ut av TV4"

O NOOO!!!

E DET SANT?

HÄNGS HON UT AV TV4??

VARFÖR?? DET ÄR SÅ HEMSKT!!

TV4 vet ni nog vid det här laget vad jag tycker om.
Att TV4 "hänger ut"... vad e det för jävla skitsnack...
De vill ha tittarsiffror.
Basta.
Aftonbladet vill ha läsarsiffror.
Basta.
(Och ja, jag inser paradoxen med att jag tittade på Robinson på TV4!)

Själv uttalar sig Suzanna så här i Aftonbladet: " Hade jag velat flasha tuttarna hade jag sökt till Paradise hotel!"

Fast vänta lite nu din lilla gottegris. Du söker till Robinson..som spelas in på en plats som har 30 grader i skuggan...utan mat...utan självrespekt...där man exponeras i sina absolut allra sämsta ögonblick med racerbajs i magen o spyor orsakade av insekter..
O gnäller över en patte i rutan??
Dessutom hävdar du att om du velat flasha pattarna så hade du varit med i Paradise hotel.

Och vad är skillnaden mellan dessa två program?
Möjligtvis är intelligenskvoten en smula mindre hos deltagarna i Paradise hotel. 

Förnedrings-TV är 2000 talets melodi, vilket gör att hon ABSOLUT SJÄLVKLART får räkna med att visa tuttarna i svensk tv.

O vad det beträffar, så känns det lite som att just i det ögonblick hon faktiskt flashar dem, är i närheten av de manliga deltagare hon (tror jag) e lite sugen på...?
Sedan funderar jag på hur det kommer sig att de kvinnliga deltagarna är rakade under armarna under fem veckor på en ö där man saknar både mat, eld, verktyg o lite så...?
Fast det e klart. Det kanske är lite "äckligt" o visa i TV.
Men folk som bajsar o slåss e helt ok....? varför inte samtidigt?

Det ska jag nog sälja in till TV4... en serie som går ut på att man ska bajsa o slåss samtidigt?

                                         "Robinson Hotel"

Fatta succén hos våra ungdomar.
Sen kan man sälja T-shirts med texten "Jag har sett 10 C-kändisar bajsa, har du?"....

Nä, en prilla nu...




så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0