uppdatering...



Jajajaja.

va fan, har inte haft något att skriva om. Fast egentligen har jag det.

Laila Bagge och "Nicke" har gift sig. De prostituerade sig och sålde bröllopsskiten till högstbjudande...dvs kvällstidningarna.
Fint ska det va!!!!!.....??

Inte alls.....

De träffades under inspelningen av lets dance förra året!....och KÄRLEKEN har nu övertygat dem om att GIFTERMÅL....DET är rätta vägen att gå...?


Allvarligt talat, vem fan bryr sig.

Vilken satans jävla skitnyhet. Aftonbladet (i spetsen) skriver spaltmetrar om denna bisarra händelse och försöker få den vanliga människan att engagera sig i detta förståndshandikappade tilltag.

"Jag heter Niclas med "c" o har spelat huvudrollen i en ungdomsfilm från 80-talet, o sen har jag gjort en karatekille i en såpa på en skitkanal o vahettere sen gjorde jag barnprogram med min skriksyrra o sen då va så vahettere så var jag med i lets dance....mmmm...lite så. För jag e känd. För vahettere det blir man om man har en morsa som e skådis i filmer som inte ens de som fyllt 50 kommer ihåg vad de heter. För liksom vahettere i våran familj så lever vi destruktivt och skyller sedan vår inkompetens på samhällets ovilja och oförståelse på bra underhållning och skådespeleri."

" O jag heter Laila Bagge, o vahettere jag kan allt om musik....men förresten nä...min fördedetta man HAN kan allt om musik, men jag har liksom under de senaste åren låtsats kunna allt om musik fastän jag tippat fel vinnare varje år i Idol sedan jag kom med i "Juryn". Men liksom det spelar ingen roll för jag har attityd som vahettere gör att jag e så jäääävla mycket bättre än alla andra på att bedöma huruvida en människa kan slå som sångare...typ så."


" O nu gifter vi oss!!!!!"



Ja....ni gör ju det.


Nä gott folk, har inte så mkt mer o tycka till om 00.12 på natten mot fredag.
Återkommer.



Just ja...Ringde min bäste vän i tisdags.

Jag: Jo visst serru, har ju knäckt ryggfan vettu...kan knappt gå o får nog uppsöka kiropraktorn.
MO: mmm.....Men du, gissa vad JAG har på mitt nattduksbord!?
Jag: ...eehmm..ingen aning?
MO: (konstpaus på cirka 3 sek).... revaxör...
Jag: .....

(Gapskratt...efter ungefär 20 sekunder inser vi det faktum att vi kanske skulle fundera på om vår ålder faktiskt kommit ikapp vårt leverne vilket med eftertänksamhet fick skrattet att sakta ebba ut.)

Jag: Men vahettere... jag ringer i veckan...
MO: Gör så.





så e det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var den du är och säg vad du känner för, för de som bryr sig betyder inget, och de som betyder något bryr sig inte...ganska talande?

2010-03-18 @ 20:34:48
Postat av: Sofia

Jaa tant Marcus.. Gärna en öl, väntar ju bara på att du ska säga till!

2010-03-27 @ 01:06:56
URL: http://sofiahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0