men sååå...

trist...

vaknade i dag strax innan kl. 05.00.
huvudvärk hela gårdagen.

Ska snart raka skägget o ge mig i kast med dagens göromål (jobbet).
Börjar inte förrens halv tio, men tänkte åka till jobbet runt halv åtta för att städa ur lite lådor. Inte speciellt upphetsande, men behövligt.

funderar på om bajsmannen/kvinnan lyckas pricka in 11.30 i dag med. Tänkte ta mig tid att gå förbi personalrummet o kolla. Enligt JE så har ju han en fundering på vem det kan vara, spännande hahaha..

Jahaja, torsdag innebär info för hela personalen klockan 15.15. Då ska vi samlas o gå igenom veckan som kommer o allt därtill. Sedan bär det av till fika-mys-pratstund på ae (arbetsenhetsträff) gääääsp......
Där ska vi prata om elever, kommande happenings etc.

Jag är ensam kille i min enhet detta året, kul tycker en del.... inte jag.
Kruxet är ju liksom att jag är yngst dessutom, vilket inte sällan leder till att jag får veta det också.
"tanterna" är bra, absolut, men det blir lätt mycket prat om förkylningar och krämpor.

vilket jävla ståhej det skulle bli om det bara var grabbar..och EN tjej...
förstå vilket snack: "jo visst vettu, fan kärringen o jag svepte en flaska rött o sen jävlar fick hon åka karusell...
"jo den golfbanan ligger ju strax efter E18 till höger om örebro..."
"Jasså...men vilken mäklare är det då?"....
Då skulle man sitta där o vara manlig o låta hela enheten få veta hur jävla duktig man egentligen är på bunkerslag.
 
nä, bajsmannen/kvinnan blir dagens uppdrag.

så e det...

Kommentarer
Postat av: JE

Jag vet att du tror att det är jag som är där o "gästbajsar" men så är inte fallet. Personligen tror jag att en riggad kamera skulle kränka de mänskliga rättigheter man har nämligen att i lugn o ro få läsa en tidning samtidigt som man klämmer en termos. Jag hoppas att du får reda på vem den skyldige är till (som jag antar att detta handlar om) "nedkluttningen" av er skolas fina toaletter.

2008-01-10 @ 12:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0