kvasifest....not.

Helgen har bjudit till skratt som inte går att förklara. Jag har mött människor i min omgivning som delat med sig av både kroppsvätskor och dålig andedräkt....puh.

Lördagen började med god mat hos en god vän. Efter detta går vi till en av stadens mer populära krogar/nattklubbar... Nivå.
Där inne möttes vi sedvanligt av söt parfym....utspillda drinkar....kindpussar....småknull i hörnorna...dans på borden...fylla...ja...typ.
MO och jag hade tidigare under kvällen beslutat "fylla" min lillebror då han snart blir pappa och inte har samma möjlighet att komma ut o bli "pruttfull". Uppdraget lyckades och vi gick på efterfest.
MO, jag och en kvinna hamnade i en säng där vi lekte lite...inget allvarligt...bara skoj. Upptåget uppskattades inte av lägenhetsinnehavaren som med buller o bång kastade ut oss. Hon förstod inte det roliga i att vi var spritt språngande näck....skitkul ju...

MO o jag sprang sedan runt en stund och försökte förstå varför vi inte fick vara kvar. Vi hade ju bara klätt av oss nakna tillsammans med tjejen...hon var ju också naken? Inget hände så rent praktiskt var det lugnt...men sett från ett annat perspektiv kanske det var en smula överilat. Detta förstod jag i dag på eftermiddagen när jag vaknade...med handsvett och minnesluckor låg jag en låååång stund o försökte komma på vad vi egentligen hade gjort.

maddafackas..

Intelligensnivån var låg...det var den. Men icke desto mindre hade vi så jävla roligt att vi faktiskt sket i vilket.

Kvällen kommer bestå av pizza o film hos MO. Vi har också beslutat att nattens bravader inte ska ältas i fel krets. Filmsnuttar från lillebror som rullar på kullerstenar, bekännelser av kåthet i julinatten..allt sådant ska behandlas lite försiktigt. Inte för att vi skäms...

Kvasiknullande lämnar vi till de som gillar småjuck och "tihi-pillande".....
Ironi är för övrigt en bristvara i vår stad...
Vi hade i alla fall roligt.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Tingelingan

min mobil fungerar också...asg...min ironi fungerar förresten för er som tror att jag "raggar" på mackan....kram på dig macke och vi kanske ses i framtiden....

2008-07-06 @ 23:45:34
Postat av: MO

Bra skrivet :) Kvällen som inleddes som en vanlig lördag, dock med väldigt god mat och goda vänner, visade sig bli en lördagsnatt vi garanterat aldrig kommer att glömma. Fan vad jag tycker om mina vänner.

2008-07-07 @ 02:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0