ang. topp 3

Fick svidande kritik av en person här angående mitt inlägg om Carolina Gynning.
Till saken hör att Carolina rider på en berömmelsevåg utan distans. Att hon skulle var "missförstådd" är bullshit.
Detta med tanke på att hon är: en vuxen människa som förväntas ta ansvar för sina handlingar...kort o gott.
Att hon "utstuderat" skulle medverka till att förlöjliga sig själv för att provocera och skapa debatt, är inte riktigt sant.
Bakom varje berömmelse står ett uns av självförakt...detta gäller uteslutande alla.... Om man då som Carolina ( och i synnerhet Alex S.) låter saker bero och låtsas som det regnar, då tar man inte ansvar för det man gör och förmedlar.
Detta i sin tur är okunskap om sitt egenvärde och framför allt bristen i att se sig själv som bra. Att tillskriva sig själv egenskaper som "missförstådd", "martyrskap" och "ingen förstår mig så jag kan göra vad jag vill beteende" är inget annat än brist på: självdistans och ödmjukhet....
så e det...

Kommentarer
Postat av: batman

men sjukt roligt är det iaf

2007-10-29 @ 12:00:11
Postat av: Catarina

När kommer topp 2 då? *väntar ju*
Eller fick den svidande kritiken dig att lägga ner? :p

2007-11-08 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0