topp 8

mmm...dags för nummer åtta då.

Motivering: Har inte alls den "otroliga utstrålning" och röst som media påpekar, inte heller är hon en av "sveriges mest folkkära artister". Hon kan sjunga men fan inte så bra som musiksverige anser.... hur och varför hon fått den status hon har, är ett jävla mysterium...

NR 8: Shirley Clamp.

Shirley Clamp har gjort mycket sång, uppträdanden etc.. men aldrig lyckats fånga mig med sin "magiska" röst.
Som vanligt låter mediasverige en alldaglig sångerska få alldeles för stor plats i etern. Varför står musiksverige bara där och ser eländet utan att göra sin egen röst hörd??  Varför accepterar vi att aftonbladet trycker förstasidor med Shirley som: Sveriges mest folkkära artist.....

Jag fattar inte ett skit... som vanligt.. Jag har kollegor på jobbet som fångar mig mer med sina röstresurser när de skriker på eleverna när de är för jävliga..

jaja, jag orkar inte skriva mer om just varför Shirley är på plats åtta, hon skulle lika gärna kunna vara på plats 5 eller 6 eller... ja..

Till mediasverige med aftonbladet i täten:
Låt Svenska folket ha sina egna jävla åsikter om vem som sjunger bra eller inte...
o till Shirley:
No offence..men så bra är du inte.. tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0