Söndag...



Vaknade 07.19
Somnade om.
Vaknade 07.55.
Utvilad o pigg...jättekonstigt?


Solen har lyst hela dagen men jag har trots det inte fått röven ur vagnen till att göra något konstruktivt. Trist.
Handlade mat vid 12 tiden och har sedan dess inte gjort ett skit.
Känner mig onyttig o allt.

Le blogg får agera "nyttighet" idag.

Appropå bloggar etc. De flesta som bloggar har väl något att säga/förmedla. I alla fall trodde jag det fram till i dag.
Nedan presenteras en av de absolut mest meningslösa videobloggar jag skådat.
En liten liten stund trodde jag tjejen i bloggen skojade o larvade sig. När jag sedan sett hennes andra inlägg kan jag bara säga: .....va hände?

Känns bra att veta att hon med sina jämlikar är de som kommer ta över vuxenansvaret och driva Sverige framåt om sisådär 25 år när vi andra börjar närma oss pensionen.

Jag är..... mållös...






så e det...

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahhaha.... helt sjukt.

2009-08-23 @ 18:49:08
Postat av: din drömkvinna.. he he he

HAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR.. seriöst, vart är världen på väg?

2009-08-23 @ 23:37:42
URL: http://www.metrobloggen.se/livetenligtanna
Postat av: jag själv

hahaha...jag vet inte Anna :)Roligt e det iaf.

2009-08-24 @ 00:07:55
Postat av: MO

Jag är också mållös, det MÅSTE vara ett skämt. Det kan inte finnas i verkligheten.

2009-08-24 @ 22:33:02
Postat av: Elinor

Det finns en som är värre...



http://www.youtube.com/watch?v=GohA-UEqauA&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Efacebook%2Ecom%2Fsearch%2F%3Fq%3Dkris%26init%3Dquick&feature=player_embedded

2009-08-26 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0