Tråååkigt..




Sverige spelade en jävla skitmatch mot Danmark.
Kim Källström är en riktig sopa.... spelar man i ett landslag och ska lägga en straff i ett VM-kval så FÅR man INTE missa!
Så jävla enkelt.

"ja eh jag heter kim källström och låter som en trettonårig pojke fast jag är två meter lång o vahettere jag spelar i franska ligan o vahettere gör mål ibland..."

jaja.

Dagen har varit sinnesjukt tråkig. Eleverna VILL inte vara i skolan längre. Vi har inga som helst "vanliga" lektioner kvar utan ska med konstgjord andning få de motiverade att städa skåp o annan skit.
Lärare stressar runt med de sista betygsinlämningarna och våndas. Nedskärningar har smittat mitt jobb med ett äckligt skimmer av missmod och "depp". Ingen är särdeles sugen på att överhuvudtaget jobba. Nu har vi fått veta att vi ska på en guidad tur till ett välkänt slott i vår närhet och dricka kaffe...mellan 13.00 och 16.00...på fredag.
fiffigt.
jättefiffigt.

Om en Man beslutar sig för att genomföra ett könsbyte (till kvinna) men fortfarande tänder på kvinnor...är han/hon lesbisk då?

Macke har varit duktig på att göra armhävningar idag. 150 stycken. Dessvärre har jag varit risig i magen så ungefär var 20:e hävning slutade med en fis. Jag skrattade lite för mig själv och funderade ett kort ögonblick på att spela in det på mobilen o skicka till MO.
Jag gjorde inte det.
Till sommaren hade jag tänkt mig att inte behöva sitta som en undernärd knarkare med ölmage...ju. Därav dessa yttersta fåniga och tillgjorda "träningspass".

Har ingen större lust och motivation just nu...vill hem till stan o "bara vara".....




så e det...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, tack för kommentaren :)

Jag går på centralskolan nu, där mina kompisar går :D

Jag hittade din blogg genom att min kompis Linn hade länkat till Sarah och Elins blogg som hade länkat till din.

2009-06-09 @ 16:24:46
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: jag själv

aha....då förstår jag :)

2009-06-09 @ 19:23:50
Postat av: Flisan

En kvinna i en mans kropp som tänder på kvinnor... ja, hon är lesbisk.

2009-06-09 @ 21:05:07
Postat av: Flisan igen

Bra jobbat med träningen! Tips.. gör mindre antal armhävningar med tyngd (t.ex en vikt) på ryggen och placera händerna närmare varandra (eller stå helrak, ej med knäna i marken.. om du inte redan gör det) så ska du se att resultaten kommer snabbare ;) Nu tränar du bara uthållighet.

2009-06-09 @ 21:15:09
Postat av: MO

Ha ha ha, varför fick jag ingen film om denna "fisträning". Å Flisan, med tanke på vederbörandes fysiska status så är det nog ingen dum idé med uthålighetsträning som en grund till efterföljnade träning som aldrig kommer att komma ;)

2009-06-10 @ 02:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0