Söndag...



...har regnat mer 48 timmar nu...

bajs.

Om sisådär 45 timmar bär det av hem till Karlskrona. Vilket innebär att bloggandet blir reducerat under sommaren.
Tanken är 6 inlägg innan "the return" till Stockholm.
Får se...

Är inte speciellt sugen på att blogga, vädret har tagit de sista krafterna...

Avslutningen gick bra men inte smärtfritt. Det gräts och var deppigt här o var. Icke desto mindre drog jag en avslutningsbärs med Lj, MA, Hw och Sofia. Najs.
Alla är vi överrens om saknaden av eleverna...det suger.
Vissa har påverkat mer än andra....

Mina armhävningar börjar ge resultat och jag orkar mer än tidigare. Duktigt Macke.
Att jag sedan svullat i mig en liter pucko på 30 minuter ser jag som näringstillskott. I köket här i Rotan sitter min hyresvärd med fyra av sina närmsta vänner och spelar rollspel........?
Jag är nog för dum för att se tjusningen i ett spel där händelseförloppet påverkas av en spelledare som bestämmer per sekund vad som händer...att man sedan runt bordet har en medelålder på 35..tja..vad ska jag säga.

Sista dagen på jobbet i morgon innan semester....7 veckor och fem dagar. Eller 55 dagar, om man vill.
najs..ju.

Nä, TV nu o sova sen.

Sista inlägget i morgon innan hemfärd.




så e det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0