så dumt så dumt...





O nu har en pengakåt, botox-i-fittan-stupid kvinna från Hollywood yttrat sig angående "kvinnans skyldighet att behaga mannen" i svensk TV.
Anna Anka, Paul Ankas fru. Eller ja...knulldocka.
Anna Anka tycker att mannen ska ha en avsugning på morgonen och efter det ska hon, kvinnan, bara "vara snygg"!
Kd:s (kristdemokraterna) partisekreterare Lennart Sjögren välkomnar henne till partiet med orden: "Alla som delar våra värderingar om människors lika värde och familjens betydelse är välkomna hos oss. I vårt parti är det högt i tak".

Fast.... vänta lite nu.
Vad det inte Kd som ÄNNU EN GÅNG senast i veckan som gått, yttrat sig i sakfrågan huruvida homosexuella ska få gifta sig eller inte i kyrkan!!??
År 2009 vill Kd FORTFARANDE inte,  att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan.

Högt i tak?

Så jävla dåligt.
Kd är för mig en organisation som indoktrinerar svagbegåvade människor och skrämmer med Bibelns ord om synd.
De är inget annat än ett gäng övervintrade homofober som med påklistrade leenden påvisar vikten av kärnfamiljen.

Vakna...kärnfamiljen i Sverige år 2009 kan se ut hur fan som helst. Fuckers.


I Karlstad har man gått i taket av sk. rasistiska skäl. Ett gammalt huskvarter har blivit föremål för en "stackars missförstådd och bitter kvinna med håriga bens" vansinniga jakt på RASISM. Byggnaden heter kort o gott "Kvarteret negern" och har så gjort i 150 år!! Jag vågar påstå att det i dag inte finns en jävel som orkar bry sig om detta i hela jävla Värmland. Men hon ska minsann ändra på detta.
Jomen visst serru.
Har man inte viktigare "issues" än så, så kanske hon skulle prova på att komma till Stockholms innekrogar och smaka på en dos "Jasså-du-är-från-förorten-ja-men-då-serru-kan-vi-inte-släppa-in-dig-och-dina-äckliga-vitlökspolare!"
Slåss för det istället din lilla rödstrumpa.

O så har vi killen hela dan!
Muhammed var på semesterresa nånstans i ett land långt bort långt från Sverige. Och kan ni tro, han har surfat på sin dator i Turkiet (semester) och fick en "chock" när han kom hem och insåg att han surfat upp 256000 spänn på fem dagar.

Jaha?

Jo vars, det är mycket pengar. Men det är väl för fan ens eget ansvar att se till vilka regler som gäller INNAN man sticker på semester.
Fast det är klart, vi kanske ska starta en insamling...eller varför inte i stället sponsra killen med en kurs i "Hur man läser ett avtal".

Btw...Lennart Sjögren, gottegrisen i Kd som tyckte Anna Anka platsar i partiet har i dag tagit tillbaka sin kommentar efter kvinnorgruppernas ramaskri.
Lennart får nog ingen avsugning på ett tag...



På coop i eftermiddag fick jag lite granna huvudvärk av en tjej som snackade i mobiltelefon. Hon pratade om sin mensvärk.
Högt.

Jättehögt.

Jag ville inte att hon skulle prata om sin mensvärk.
Inte ett dugg.
Hon hade metall(?) i ansiktet och bar en dunjacka (i september), hade flerfärgat hår och mjukisbrallor samt indiantofflor!! 
Och förmodligen en tampong i ...ja.
När jag gick vände jag mig om för att ännu en gång betrakta denna märkliga tjej och ser då att hon kysser en kille som ser ut som...en instutition.
De slätade av varandra med sådan intensitet att min mage vände sig ut o in.
*Glurk*
Jag funderade en kort sekund på hur de två skulle se ut när de knullar..... Kom på att det var en konstig tanke och gick hem.




så e det...


Kommentarer
Postat av: AL

Som gammal bosättare i Karlstad så kan jag precis som du säger intyga att inte en jävel bryr sig om att det heter kvarteret Negern. Nu är det i och för sig snart 10 år sedan jag lämnade bosättningen, men inte fan har folk gått och blivit PK sådär bara... Det är en tragisk människa som ligger bakom anmälan och får på så sätt med sig ännu fler tragiska människor.



Hur som haver... Hoppas du får fett på sylen och att du har en trevlig helg! Tjing tjing! :)

2009-09-18 @ 23:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0