Fredagstvagning.




Kvällen ska ägnas åt tvagning med hjälp av vin... i massor.
Veckans skoldamm ska bort och ersättas med helgrelax.
I hörlurarna går nu patience med GnR...fan va bra.

Har i veckan fått veta att min bästa vän och ölbroder MO lagt sin semester klart för i år. Hans yrke påbjuder extremt osköna arbetstimmar olika tider på dygnet, då han tvingas bekämpa kriminalitet vi bara får se i Beckfilmer...typ.
MO har med viss möda nu tagit ut nääääästan alla sina pappadagar, vilket resulterat i 8 (!) veckors semester.
Gött e det!

Ska klippa ett näshår idag också, som "fladdrat" i vinden hela dagen.....inte coolt.
Näshår kan bli, praktiskt taget, hur långa som helst. Jättekonstigt.

o lite äckligt ju.

Inget jag lider av särskilt, men i bland hänger de där o "tittar" ut lite väl mycket....isch.

Annat äckligt är alla hundbajsar som ligger överallt!
Varannat steg slutar med ett kliv i en bajskorv... Ser ut som en jävla gödselspridare farit fram mellan Märsta station och skolan. Mamma hade rätt, o hennes mamma..o hennes.
"Det som göms i snö, kommer upp i tö"  *gäsp*
Mina, relativt, nya gympadojor har blivit mer "skrapade" än en fjortis som "glömt" preventivmedel under en hel festivalsommar...

Nähä hörrni, en näshårstrimmning nu och en pava vin sen.




så e det...


Kommentarer
Postat av: Karin

Guns N' Roses! <3

2010-04-16 @ 16:35:14
URL: http://tobbix.blogg.se/
Postat av: Sällan, gosse!! Alltför sällan......

Vill ju inte spä på ditt (allaredan superstora) ego..... Men är inte prenumerant.... å börjar så smått tröttna på att glida in här å inte hitta ens minsta lilla uppdatering..... DÅLIT!! sååå jäla dååålit!!! Kom igen nu..... Det finns gränser för hur mkt patience jag å alla andra "fans" har..... Att sen drömma våta drömmar om dig å Axl i en grym duett med denna grymma ballad i ett gathörn i Göteborg..... Är en helt annan historia....

Å DU!!! När kommer din bok ut?? Egentligen?? :p

2010-04-28 @ 22:55:57
Postat av: jag själv

Ja du kära "Sällan..."

Våta drömmar om mig och Axl minsann? det måste ju betyda att jag har samma sexappeal som en hårdrockare...en komplimang bra nog ju.

Men visst kunde jag uppdatera oftare. "Le bok" ligger en smula på is, på förekommen anledning. Dels av ekonomiska skäl och dels pga lathet. Men misströsta inte...finns en plan.

2010-04-29 @ 22:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0