TV o tamponger...




I Aftonbladet kan man nu läsa att vi har två stycken "PROFFSBLOGGARE" i Sverige.

Jomen.

Kan ni gissa vilka?


Jajamensan..... Blondinbella och Kissie....



PROFFSBLOGGARE...




P R O F F S B L O G G A R E...




P  R  O  F  F  S  B  L  O  G  G  A  R  E...




?


Va fan är en proffsbloggare...?


Alltså.
Två tjejer med komplex för sin dåliga hy och en glasbubbla till självförtroende har blivt utsedda till Sveriges...håll i er nu... "BloggDrottningar"!!

Aftonbladet har gjort det igen...
Hur ska jag kunna förklara för mina elever att dessa bloggar egentligen säger mer om hur samhället INTE är...dvs INTE bryr sig om att jordskalv på andra sidan jorden påverkar oss mer både direkt och indirekt än informationen om vilken sorts trosor "incognito" hade i lördags i jakt på den ultimata förnedringen från välbärgade småkukar från Täby...

"Buhu..Marcus skriver dumma saker om våran bästaste idol..hon e sååå jääävla bra...o hon STÅR för vad hon tycker FAKTISKT!!..."



Det gör jag också...belive me!



Vilken jäääävla skit....
Har vi inte mer självrespekt och intresse för RIKTIGA saker, än att dessa två lipbalmjunkies får plats i media och haussas som Tokyobörsen...?
Är vi Svenskar så patetiska att det största nöje vi kan finna är att läsa om en människas sminktips och vilken tampong som skaver minst....i en blogg?

Fuck that shit.


Hur som...det FINNS bra bloggar ute, gäller bara att hitta dem.

Min Blogg?

Ja...inte fan skriver jag om sminktips och vilka kalsonger jag har idag...

Fast o andra sidan, det är kanske just det jag skulle göra?
Skriva om smink o kalsonger samt prova tamponger på helgerna. Då kanske även jag får vara med på listan som Sveriges "Bloggdrottning"...eller "Bloggkung"?
fast det e klart...

Då måste jag vika ut mig i TV4:s förnedringstv ju..eller iaf bli intervjuad av en finnig snorunge från tidningen "se o hör", där jag blir felciterad och sedan får hatmail från Sveriges alla "paradise hotel-tittare"..pust.




så e det...


Kommentarer
Postat av: Sofia

du har felstavat belive.. he he.. anledningen till att jag vet det? det gjorde min tatuerare också. Och det märkte jag efter. Det stavas believe.. obviously...



Ja. Jag tycker det är kul att märka ord ibland. Mest för att det visar att det inte bara är jag som tycker att det kan stavas så. :)



Puss mackebus!

2010-01-21 @ 20:42:16
URL: http://sofiahs.blogg.se/
Postat av: jag själv

Hahahha..ja faan...det har du ju rätt i :)

Måste vara ett av de mest felstavade orden i engelska språket.



Kram på dig soffipropp

2010-01-22 @ 14:10:11
Postat av: tea

det är fan inte värt att sjunka till deras nivå för att bli "känd". usch. ska man bli känd ska man ha gjort något som kan förändra världen på ett positivt sätt. inte provocera andra idioter eller supa, slåss och ha sex i tv.

2010-01-25 @ 01:10:14
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: jag själv

"tea", du har så rätt så rätt :)

2010-01-25 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0