Lis..?



Vaknade med hjälp av parkarbetare och deras jävla lövblåsar, gräsklippare samt trimmers (inte hårtrimmer).
Med skitiga kläder, tom blick var deras framfart ganska forcerande. I alla fall om man som jag har ett fruktansvärt dåligt morgonhumör OCH har en ledig dag framför sig...

Gick o handlade, blev ärtsoppa idag. Och lite bröd. Och en marabou chokladkaka 200 gram. Hittade ett paket med riskakor och drog mig till minnes att jag under helgen redan en gång förklarat för JÖ att "riskakor, det är för bögar och bantare!"
Så är det givetvis inte...jag köpte näppeligen ett paket..
Jag är varken bög eller bantar, men sommaren närmar sig med stormsteg och min en gång så fina mage har nu förvandlats till en liten säck med överblivet ister.

Skitdåligt.

EÅ hävdar att det enbart är åldern det kommer an på....själv vågar jag påstå att chips med dipp gjort sitt också. Som fan dessutom.
O alla dessa öl... och treliters vinboxar... huga.


Naj, har idag också beställt resa hem till Karlskrona. 434 timmar kvar är det. Karlskrona...the last place on earth där man släpper alla krav på planeringar av dagar. Platsen där juicefjollan kramar BodybuildarKent på uteserveringar i takt med "alice..who the fakk is alice?".... Där hemmafruar en gång om året lever upp och tar med sig gubben in för en bit mat på stans "fashiounauubla kriougar" och ett sent knull i hammocken hemma på morgonkvisten. Platsen där "DrinkLisa" blir bekräftad av "wannabeBratssomlånattillsigenmillepåbankenförattkunnaköpaenporsche" samt får åka en tur med densamme runt staden för att till slut skrapa knäna i ett skitdåligt bakifrånSkjut på en av stans strandklippor. Platsen där Fiskmåsar sakta via evolutionen hittat nya födointag såsom kebabspyor på Ronnebygatan klockan 05.00
Platsen där stränderna överfolkas av skrikande ungar med glass ända upp i håret, mammor med kexpaket i handen som hukandes jagar barnen för att inte välta omkull grannens kaffekopp och pappor i speedos poserandes på bryggorna inför hundratals andra, totalt omedvetna om sin tragikomiska figur.

Karlskrona...worth waiting for..


Just ja, kronprinsessans blivande make, ja han använder läppglans han...




så e det...

Kommentarer
Postat av: JH

Nu glömde du nåt... "Platsen där fiskmåsar sakta via evolutionen hittat nya födointag såsom kebabspyor på Ronnebygatan klockan 05.00"... o som sen tömmer ut detta innehåll över MO. Det är sommar det! ;-) Du är självklart så välkommen hem! Kram

2010-05-25 @ 00:21:33
Postat av: DH

Undra vem som ska bli bajsad på i sommar? Ja en har ju till och med smakat på det.

2010-05-25 @ 12:35:03
Postat av: jag själv

ja, hehe...o jag vet vem DH....... ;)

2010-05-25 @ 20:45:28
Postat av: MO

Ja precis det är Karlskrona det. För i Stockholm går fiskmåsarna på restaurang.

2010-05-26 @ 13:11:57
Postat av: jag själv

Exakt bäste herr MO.... Klockren analys. Här uppe jobbar de t.o.m som dörrvakter på stureplan.

2010-05-26 @ 15:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0