kyss mig i...




Årets stora happening är att jag till sommaren ska ta med mig gitarren hem till Karlskrona och under ölrus på Saltö spela för mina vänner och andra konstiga figurer.
Övningarna under vintern och våren består av att läsa "chords" på en gitarrsida som är fullkomligt lysande..om det sedan blir rätt, ja det skiter jag i.
Mina gitarrkunskaper i det praktiska spelandet med fingrarna ligger fortfarande på högstadienivå, men sångmässigt och kunskapsmässigt HUR det ska låta ligger ett snäpp över.

Burst all the bubbles...
Melodifestivalen har i år fått mer skit än någonsin, I was right.
Babsan... va faaaaan?

Appropå Babsan. Ingen har väl missat den STORA världsnyheten om dvärgmaskskiten...ni vet den som hundar kan få om de äter bär i skogen.
Babsan, ja "hon" säger minsann i AFTONBLADET att "hon" INTE tänker sluta med pusskalas med sin lilla transvovve.
Va?
Är det verkligen sant?

Jamenförihelvete, du bor ju i Stockholms innerstad!
99,9% av de hundar "hon" möter har för satan aldrig varit utanför tullarna, än mindre i närheten av en blåbärsskog....


O så är jag förbannad på hela jävla SL:s ledning som fullkomligt skiter i mig som resenär och ist bjuder ut snålfittan till högstbjudande politiker.
"Vi har inte tillräckligt med pengar för att kunna avhjälpa de problem som uppstår med växlar, spår och annat...snyft"...

Faan va synd.

Jag skiter fullständigt i det. Faktum är, att hade det varit lite jävla stake i ledningen för SL hade de för länge sedan tagit striden mot de nedskärningar som politiker och andra inkompetenta nyliberaler genomför.
Varje morgon tvingas man möta inställda tåg, förseningar etc. och vad hör man i högtalarna?
Jo röster som, håll i er nu, "ber om ursäkt"!!

Viberomursäktmyass..

SL kan kyssa mig i mitt pendlararsle och bara hoppas på att inte bli smittade av mer "skitsnack"...




så e det...

Kommentarer
Postat av: AL

Babsan bor ju utanför Gävle i skogen.. :)

2011-02-18 @ 19:27:20
Postat av: jag själv

.... fast...har hon inte en läg. mitt i city? Såg ut så när det hon var med i kanal 5:s hemmagjöraomprogram...? :)

Otherwise..pardon.

2011-02-18 @ 19:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0