topp 7

så då..

På plats 7: Med ett helt jävla otroligt dåligt påklistrat face och en fullständigt intetsägande röst kommer vederbörande inte längre i sin karriär än till gnosjös folkets hus...till slut.

NR 7: Måns Zelmerlöw.

Ett mysterium hur en kille från Lund med en medioker röst och otroligt uppsendeväckande o fånigt flin lyckas komma så långt som han gjorde i idol..
"jamen kolla hur många skivor han sålt liksom ba typ dåra..." "o han eee sååå jääävla snygg ba."

Fjortisarna vet inte om de är kissnödiga eller kåta..sant så sant. men det vi sett så här långt skvallrar om att han står sig ganska slätt mot övriga artister i Sverige.


Måns åmar sig, kråmar sig och försöker övertyga genom pojklooken..vilket till viss del lyckas..
hahaha..vad ska ha säga till sina barn..
"jo jag uppträdde på allsång på skansen vettu..o sedan släppte jag en skiva vettu...joråsåatteehh...sedan fick jag cred av sveriges fjortiselit som utsåg mig till snyggaste idolen vettu...sen så ja...senvart det nog inge mer.."
nä..precis... artister kommer o går.. De har ett bäst före datum Måns, o jag e rädd att ditt gått ut..i går.

Att uppnå mål man sätter upp är inte fel...men att bli fjortisidol och sedan låta HELA JÄVLA SVENSKA PRESSEN göra stor affär av det och haussa upp det till helt abnorma proportioner är absurt.... det är ett hån mot min intelligens.
Ordet "produkt" är ett ord som beskriver det här bäst. Fascinerande hur musikbranschen kan låta detta ske,
låta "produktartister" få släppa skivor och sedan skriva att de är så in i helvetes populära !?
Det är ju som bekant tidningar, tv och radio samt reklam som bestämmer vad som är bra....
inte du o jag!

Till Måns kan jag bara säga: cara mia... mama mia...

Kommentarer
Postat av: malin

läser å drar på smilet.... :-D

2007-10-16 @ 00:25:02
Postat av: Catarina

Tack :D

Visserligen gillar mina kids Måns men de är 7 o 5 år så de är förlåtna *s*

Jag har hållt med dig hittills o jag vet vem jag vill ha högt på listan. Henne kan du inte låta slippa undan.. ;)

2007-10-16 @ 18:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0