det e ju inte klokt madicken.....

Har varit med på en dejtingsida i två omgångar...sista mest för att jag inte hade så mycket annat att göra.
Det finns många saker runt mig jag kan "störa" mig på..men det finns fan i mig inget så jävla patetiskt som det grabbarna på spraydate skriver i tjejernas gästböcker där.

För er som aldrig satt sin fot där (på sidan) och för er som har det följer här ett axplock av de kommentarer killarna skrivit.
Jag har INTE författat detta...det skulle jag inte kunna...det är för...bra hahahahaha...
Sätt er till rätta och  njut(?) av detta handsvettsframkallande plock. Betänk att jag alltså inte redigerat ett skit.
Stavning etc. är som de är.....

* Sov gott sockerflinga *   34 år, hon 24
* va e du för en söt smygare då blink blink *   35 år, hon 26
* hej. tita på minn profil. säj gärna va du tyker om den *   42 år, hon 23
*  tja. såg att du tittat in hos mig. varför skrev du inget? *   33 år, hon 23
* tja. jag igen. Du har fortfarande inte skrivit något *   (sök hjälp killen)
* Hej! Jag tycker du är en vacker och charmig kvinna som jag gärna skulle vilja lära känna. Hoppas du har en underbar dag och att du hör av dig. Puss & kram! *   35 år, hon 24
* tassar in o lämnar ett avtryck hos dig :) kramizz *   46 år, hon 28
* vad gillar du läderhandskar? *   31 år, hon 48
* tja...e singel. du var sött. kanse ta en fikaa non dag? *   30 år, hon 22
* slänger in en gosig kram blink blink *   35 år, hon 31
* du ser så sexmysig och utmanade tillbakalutad på din bild. Vill du bli min sexslav?*  36 år, hon 31
* jag har snygg bil o bra jobb. det kanske inte rcäker fö dig? *  26 år, hon 28
* skickar en puss i natten till en vacker kvinna. fina kort du har :) *  33 år, hon 27
* jag igen. jag kommenterade att du hade fina kort och trodde du skulle kommentera mina :) *
* men skit i det då för fan *
* jag har en femma på söder och tränar på gym (syns kanske på mina bilder hehe ) träffas? *  35 år, hon 26
* tja, du va allt en rikti puding. se nån dag? *   41 år, hon 32
* du är vacker ;) vill du sitta med mig på en solnedgång o dricka vin? *   28 år, hon 34
* Vicken pingla. Här är en kille med egen lägenhet o jobb. gillar sånt som gör en glad. sex bla *  33 år, hon 32
* tjenare gullet. skickar en hälsning i natten till dig från mig. om du vill kan du ju svara här eller på min mobil. maila så får du mitt nummer i så fall. om jag inte svarar så ringer jag upp, så du vet puss puss *  35 år, hon 26
* Hallå där. Du fångade mitt intresse med din skönhet. Hoppas jag gör detsamma med dig *   32 år, hon 43
* Finns det något vackrare än du här? Jag tror du vet om det. Kika gärna in till mig o lämna ditt vackra avtryck *   35 år, hon 31
* du får mig knäsvag. gillar du vad du ser? Jag hoppas du skriver. puss *  34 år, hon 32
* du får mig fortfarande knäsvag men har inte svarat? *
* varför svarar du inte? *
* jag tokar snart det som du inte vill svara. Eller? *
* Nä.Du vill nog inte svara. Puss ändå *
* sista chansen. Om du svarar nu så är det ok *
* Såg nog allt att du varit inne på min sida ;) vilken sötnos. Synd bara att du inte skrev något till mig *  34 år, hon 28
* Jag hoppas du får en fin dag. Själv ska jag gå till jobbet nu. Jag jobbar på en firma utanför stan *  46 år, hon 28
* Kankse får frästa med en glass i vårsolen? *  35 år, hon 26
* tassar runt tyst o kikar lite. kjam kjam *  34 år, hon 28
* pattar *  34 år, hon 28
* ojoj. Här var det en snygging minsann. Nu får man se upp så man inte trillar omkull av din skönhet ;) *  35 år, hon 27
*  tjenis. Vad händer? *32 år, hon 35
* jag måste ha hamnat fel ;) Trodde inte playboy hade tjejer på den här sidan ;) *  34 år, hon 26
* Om du vill kan jag visa mer privata bilder på msn ;) *  32 år, hon 27
* Finns du? shit va snygg du är. Var bara tvungen o säga det :) kramiz *  28 år, hon 35
* Jag tränar också mycket. Kanske träna tillsammans någon dag. jag bor på Kungsholmen och har nära till gymet om du vill hänga på. Du behöver inte känna dig osäker  med mig, jag är snäll *  53 år, hon 27
*  har du cam? jag har stor balle *   28 år, hon 42
* Jag har också en hund. Kanske rasta dem tillsammans nån dag. Bor på söder och gillar promenader. Äter gärna thailänsk mat och motionerar ofta. har hund, hoppas du inte är allergisk. kram *    34 år, hon 32
* dra mig baklänges vilken böna ;) *  35 år, hon 27
* hallå där :) får man lov att bjuda upp till dans någon kväll. Bor själv i ett hus med hund o katt. Ser helst att du är blondin som du är på dina kort ;) *   46 år, hon 34
* Om du vill får du gärna skriva till mig. Du är söt. Om du inte vill skiter jag i vilket *   32 år, hon 34
* hoppsan, här smög jag in utan ett ljud ;) Du kanske märkte det ändå haha. kram kram *  35 år, hon 27
* Vill värklign träffa dig. ha alldrig sett en så snyg tjej innan. Vil du ringa mej för de skule va kul. hoppas du ser min bild här. det är jag på billden *  28 år, hon 32
* tjena pinglan, ska vi slå våra bjällror i hop och skapa skön kärleksmusik ;) *  34 år, hon 27

o nu den bästa av dem alla:

* hallå. jag såg din bild men var först tveksam. Du såg ut som du skelade på en bild men det gjorde du inte så då skrev jag. Jag är en kille som hoppas du tycker om vad du ser. Är ödmjuk och fördomsfri. kram *   35 år, hon 28


Men kan ni förstå dessa otroligt korkade inlägg?
o säg nu för fan inte att det är gulligt!!

jaja, nu e jag trött o ska sova....finns ju fler inlägg att studera en annan dag.




så e det...

Kommentarer
Postat av: Tingelingan

kan ju inte låta bli att skratta.....hur patetiska är vi människor egentligen som låter ett digitalt forum ersätta det som ska ske naturligt i det personliga mötet. Tråkigt nog överträffar alltid dikten verkligheten. Man får dock inte döma för hårt. Vi med sociala handikapp kanske behöver detta för att få ett skjut nångång ibland....*s*

2008-04-13 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0